Komunikacja w Branży Motoryzacyjnej

Grupa Cichy-Zasada

Jak skutecznie prowadzić działania komunikacyjne branży moto w digitalu?

Grupa Cichy-Zasada to największa firma dealerska w branży motoryzacyjnej w Polsce.
W ich portfelu znajdziesz renomowane marki motoryzacyjne, z którymi współpracują blisko 30 lat, takie jak Volkswagen Samochody Osobowe, Škoda, Audi, Seat, Cupra i Volkswagen Samochody Dostawcze.

Wyzwania i Cele

w projekcie

Razem z klientem koncentrowaliśmy się na wypracowaniu nowego KV oraz prowadzeniu działań digitalowych dla marki Volkswagen. Cele, jakie sobie postawiliśmy, to:

Wyzwanie, przed jakim stanęliśmy, dotyczyło lokalizacji salonów.

Klient posiada wiele salonów zlokalizowanych w różnych częściach Polski. Niektóre z nich znajdują się w dużych miastach, inne w nieco mniejszych.

01

Czasami salony znajdują się w obrębie tego samego miasta. Naszym wyzwaniem jest zebranie podobnej liczby konwersji w każdej z lokalizacji oraz sprawienie, aby lokalizacje nie kanibalizowały od siebie konwersji.

Jak pracowaliśmy
i co zrobiliśmy?

Warsztaty
01

Aby określić kierunki komunikacji i zaplanować skuteczne działania, przez jeden dzień intensywnie pracowaliśmy z klientem na spotkaniu warsztatowym, podczas którego udało nam się wspólnie przygotować strategię działania mediowego w kampaniach leadowych.

Dzięki warsztatom wszystkie zespoły zaangażowane w projekt mogły dobrze poznać klienta, a tym samym rozpocząć budowanie pozytywnych i długofalowych relacji, które w praktyce przełożyły się na dobrze poukładany i zorganizowany proces współpracy, oparty na partnerskim podejściu. Warsztaty pozwoliły też na pogłębienie wiedzy o produktach nie tylko po stronie zespołu agencji, ale również klient dzięki szerszej perspektywie zyskał lepszy wgląd w tę część swojego portfolio.

Atrakcyjny key visual i hasła
02

Wypracowane wspólnie z klientem wyróżniające się i angażujące key visual oraz hasło nawiązujące do obecności marki VW na rynku od pokoleń – „Pokolenie VW”.

Kampanie digitalowe
03

Nasza strategia opiera się na wsparciu klienta w realizowaniu kwartalnych KPI w danym obszarze sprzedaży samochodów. Naszym wyzwaniem jest targetowanie reklam, aby trafiały precyzyjnie do grupy odbiorców zainteresowanej danym rodzajem pojazdu oraz w określoną lokalizację, w której znajduje się oddział VW.

Sprzedaż
04

Nasza praca obejmuje działania reklamowe na platformie Meta. Kampanie pozwalają nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zintensyfikować częstotliwość kontaktu z reklamą. W kampanii wykorzystywaliśmy najbardziej angażujące formaty.

Wyprzedzanie potrzeb klienta
05

W działaniach skupiamy się na aktualnych potrzebach klienta. Prowadzimy kampanie dla różnych grup odbiorców, np. zawodowych (przedsiębiorców, lekarzy, policjantów), z różnymi samochodami (osobowe, dostawcze, elektryczne) w różnych lokalizacjach w całej Polsce.

arrow right

Rezultaty

Poniżej dzielimy się wynikami z aktualnie zakończonej kampanii, które przekroczyły 100% założonych KPI:

9
Zrealizowanych kampanii
17,9 MLN
Liczba wyświetleń
1474
Liczba leadów

Zespół realizujący projekt

Za całościowy sukces kampanii, od etapu warsztatów poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie, odpowiadali:

Kacper Karpeta
Account Executive
Jan Śmigielski
Performance Specialist
Anna Jarema
Graphic Designer
Karolina Niegłos
Creative Copywriter

Osoba prowadząca

Kacper Karpeta

Account Executive, specjalizujący się w tworzeniu efektywnych kampanii digitalowych i outdoorowych, charakteryzujący się niestandardowym myśleniem i ogromną dbałością o potrzeby klienta. Współpracował z czołowymi markami, takimi jak BYD, Volkswagen, Samsung i Hobby4Men. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w projekty przekładają się na innowacyjne podejście do reklamy oraz długotrwałe, wartościowe relacje z klientami.

Od klienta

Jakub Wrotek
Kierownik ds. Marketingu Markowego VW
Jakub Wrotek
Kierownik ds. Marketingu Markowego VW

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Green Parrot ze względu na ich rzetelność, elastyczne podejście do wyzwań oraz umiejętność dostosowania się do naszych specyficznych potrzeb.

Współpraca z Wami jest bardzo profesjonalna i pełna zaangażowania, co ma duży wpływ na osiąganie wyznaczonych celów. Mimo że pojawiają się pewne trudności, wspólnie znajdujemy skuteczne rozwiązania, co uważam za wyjątkowo wartościowy aspekt naszej współpracy.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Piszę do was

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.