Neo Grupa Cichy-Zasada to spółka dealerska debiutująca w branży motoryzacyjnej.
W jej portfolio znalazła się marka BYD – producent samochodów elektrycznych i hybrydowych.
w projekcie
Z Grupą Cichy-Zasada współpracujemy od początku 2024 roku. W maju klient poinformował nas o planowanym wprowadzeniu na polski rynek nowej marki samochodów elektrycznych. Od tego momentu wspólnie skupiliśmy się na wypracowaniu jednolitej komunikacji i koncepcji KV.
Marka BYD została oficjalnym partnerem Euro 2024, a centralnym punktem działań stała się komunikacja tego wydarzenia w social mediach.
Globalny komunikat BYD – Build Your Dreams przełożyliśmy na hasło „Kieruj się marzeniami” i wprowadziliśmy je do polskiej komunikacji.
Kierowaliśmy przekaz do osób już wcześniej zainteresowanych elektromobilnością. Z tego względu nie koncentrowaliśmy się na edukacji na temat przewagi samochodów elektrycznych nad spalinowymi, lecz na budowaniu rozpoznawalności marki.
Od początku kluczowym zadaniem było pozyskanie jak największej liczby osób zainteresowanych jazdami próbnymi oraz zakupem modeli BYD.
Przygotowaliśmy kilka wariantów KV opartych na archetypach marki BYD: marzeniach, ekologii i przyszłości. Finalnie wybraliśmy hasło „Kieruj się marzeniami”, nawiązujące do globalnego sloganu Build Your Dreams.
W ciągu tygodnia zrealizowaliśmy aż dwa konkursy, w których do wygrania były bilety na mecz otwarcia Euro 2024 oraz pierwszy mecz reprezentacji Polski. Akcje wygenerowały rekordową liczbę wyświetleń, reakcji i komentarzy, mimo krótkiego czasu od startu działań w social mediach.
Nasze działania obejmowały kampanie zasięgowe, budujące świadomość marki w Polsce, oraz kampanie leadowe nastawione na pozyskiwanie kontaktów. Stworzyliśmy landing page do zapisów na jazdy testowe, który stał się podstawą kampanii mediowej.
Wspieraliśmy klienta w przygotowaniu materiałów drukowanych do ekspozycji samochodów BYD w warszawskich i poznańskich centrach handlowych – m.in. flag, band PCV oraz naklejek na auta.
Zaangażowaliśmy się w przygotowania do otwarcia pierwszego salonu BYD w Polsce. Stworzyliśmy materiały drukowane, projekty oklejenia witryn, naklejki na samochody oraz broszury informacyjne.
Za całościowy sukces kampanii od etapu warsztatów, poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie odpowiadali:
Account Executive, specjalizujący się w tworzeniu efektywnych kampanii digitalowych i outdoorowych, charakteryzujący się niestandardowym myśleniem i ogromną dbałością o potrzeby klienta. Współpracował z czołowymi markami, takimi jak BYD, Volkswagen, Samsung i Hobby4Men. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w projekty przekładają się na innowacyjne podejście do reklamy oraz długotrwałe, wartościowe relacje z klientami.
Wybraliśmy Green Parrot, ponieważ od początku wyróżniali się kreatywnym podejściem i umiejętnością szybkiego reagowania na nasze potrzeby.
Współpraca przebiega sprawnie, a ich otwartość na sugestie i elastyczność w działaniu pozwala nam na płynne realizowanie kolejnych etapów projektu. Wiem, że mogę na nich liczyć nawet w najbardziej szalonych pomysłach i krótkich deadline’ach.