Wprowadzenie Nowej Marki Samochodów na polski Rynek

Built Your Dreams

Jak skutecznie wprowadzić nową markę samochodów elektrycznych na Polski rynek?

Neo Grupa Cichy-Zasada to nowa firma dealerska w branży motoryzacyjnej, która pojawiła się w Polsce. W ich portfolio znajdziemy nową markę samochodów elektrycznych i hybrydowych — BYD.

Wyzwania i Cele

w projekcie

Z Grupą Cichy-Zasada współpracujemy od początku 2024 roku. Przebieg naszej pracy znajdziecie klikając tutaj. Już na początku maja 2024 klient zwrócił się do nas z informacją o wprowadzeniu nowej marki samochodów elektrycznych na rynek Polski. Od tego czasu, razem z klientem koncentrowaliśmy się na wypracowaniu odpowiedniej komunikacji oraz KV. Cele, jakie sobie postawiliśmy, to:

Euro 2024

Marka BYD została oficjalnym partnerem Euro 2024. Na pierwszy plan wybiła się komunikacja tego wydarzenia w social mediach.

01

BYD - Built Your Dreams

Tak brzmiący główny komunikat marki, przekuliśmy na hasło „Kieruj się marzeniami” i wprowadziliśmy je do komunikacji marki.

02

Grupa docelowa

Naszym komunikatem chcieliśmy dotrzeć do osób zainteresowanych już markami samochodów elektrycznych. Wychodząc z tego założenia, unikaliśmy edukacji klientów i przekonywania ich do zasadności wyboru samochodu elektrycznego zamiast samochodów spalinowych.

03

Pozyskanie dużej liczby klientów

Od samego początku naszym celem było zebranie jak największej liczby chętnych do jazd próbnych i zakupu wybranego modelu auta.

04

Jak pracowaliśmy i co zrobiliśmy?

Atrakcyjny key visual i hasła
01

Przygotowaliśmy dla klienta kilka różnych KV, które zawierały w sobie archetypy marki BYD – budowanie marzeń, ekologia, przyszłość. Ostatecznie wybraliśmy slogan “Kieruj się marzeniami”, nawiązujący do głównego sloganu marki “Built Your Dreams”.

Konkurs z nagrodami
02

W niespełna tydzień przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy dwa konkursy, w których nagrodami były bilety na mecz otwarcia oraz na pierwszy mecz Polski na Piłkarskich Mistrzostwach Europy 2024. Konkursy zyskały rekordową ilość wyświetleń, reakcji i komentarzy pomimo tygodnia od startu działań social mediowych.

Kampanie digitalowe
03

Nasza strategia opiera się, na kampaniach zasięgowych, niezbędnych przy starcie i jeszcze stosunkowo niskiej rozpoznawalności marki w Polsce oraz kampaniach skierowanych na pozyskiwanie kontaktów. Przygotowaliśmy landing page do zapisów na jazdy testowe, który na późniejszym etapie potrzebny był do stworzenia kampanii mediowej.

Ekspozycja samochodów BYD w CH
04

Wspieraliśmy klienta przy tworzeniu materiałów drukowanych, które obecne były w centrach handlowych na terenie Warszawy i Poznania. W ich skład wchodziły flagi, bandy PCV oraz naklejki na samochody.

Otwarcie pierwszego salonu BYD – Warszawa 06.08.2024
05

Aktywnie pomagaliśmy klientowi przy otwarciu pierwszego salonu, przygotowując materiały drukowane tj. naklejki na samochody, projekt i oklejenie witryn salonu, broszury i tym podobne.

arrow right

Rezultaty

81
Liczba wypełnionych formularzy na stronie w ciągu miesiąca trwania kampanii
229
Liczba wypełnionych formularzy na Facebooku
22 zł
Koszt pozyskania Leada

Zespół realizujący projekt

Za całościowy sukces kampanii, od etapu warsztatów poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie, odpowiadali:

Kacper Karpeta
Account Executive
Jan Śmigielski
Performance Specialist
Anna Kondek-Koim
Senior Graphic Designer 
& Team Leader
Anna Jarema
Graphic Designer
Karolina Niegłos
Creative Copywriter

Osoba prowadząca

Kacper Karpeta

Account Executive, specjalizujący się w tworzeniu efektywnych kampanii digitalowych i outdoorowych, charakteryzujący się niestandardowym myśleniem i ogromną dbałością o potrzeby klienta. Współpracował z czołowymi markami, takimi jak BYD, Volkswagen, Samsung i Hobby4Men. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w projekty przekładają się na innowacyjne podejście do reklamy oraz długotrwałe, wartościowe relacje z klientami.

Od klienta

Andrzej Jaszczak
Kierownik Działu Marketingu BYD
Andrzej Jaszczak
Kierownik Działu Marketingu BYD

Wybraliśmy Green Parrot, ponieważ od początku wyróżniali się kreatywnym podejściem i umiejętnością szybkiego reagowania na nasze potrzeby.
 
Współpraca przebiega sprawnie, a ich otwartość na sugestie i elastyczność w działaniu pozwala nam na płynne realizowanie kolejnych etapów projektu. Wiem, że mogę na nich liczyć nawet w najbardziej szalonych pomysłach i krótkich deadline’ach.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Piszę do was

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.