Neo Grupa Cichy-Zasada to nowa firma dealerska w branży motoryzacyjnej, która pojawiła się w Polsce. W ich portfolio znajdziemy nową markę samochodów elektrycznych i hybrydowych — BYD.
w projekcie
Z Grupą Cichy-Zasada współpracujemy od początku 2024 roku. Przebieg naszej pracy znajdziecie klikając tutaj. Już na początku maja 2024 klient zwrócił się do nas z informacją o wprowadzeniu nowej marki samochodów elektrycznych na rynek Polski. Od tego czasu, razem z klientem koncentrowaliśmy się na wypracowaniu odpowiedniej komunikacji oraz KV. Cele, jakie sobie postawiliśmy, to:
Marka BYD została oficjalnym partnerem Euro 2024. Na pierwszy plan wybiła się komunikacja tego wydarzenia w social mediach.
Tak brzmiący główny komunikat marki, przekuliśmy na hasło „Kieruj się marzeniami” i wprowadziliśmy je do komunikacji marki.
Naszym komunikatem chcieliśmy dotrzeć do osób zainteresowanych już markami samochodów elektrycznych. Wychodząc z tego założenia, unikaliśmy edukacji klientów i przekonywania ich do zasadności wyboru samochodu elektrycznego zamiast samochodów spalinowych.
Od samego początku naszym celem było zebranie jak największej liczby chętnych do jazd próbnych i zakupu wybranego modelu auta.
Przygotowaliśmy dla klienta kilka różnych KV, które zawierały w sobie archetypy marki BYD – budowanie marzeń, ekologia, przyszłość. Ostatecznie wybraliśmy slogan “Kieruj się marzeniami”, nawiązujący do głównego sloganu marki “Built Your Dreams”.
W niespełna tydzień przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy dwa konkursy, w których nagrodami były bilety na mecz otwarcia oraz na pierwszy mecz Polski na Piłkarskich Mistrzostwach Europy 2024. Konkursy zyskały rekordową ilość wyświetleń, reakcji i komentarzy pomimo tygodnia od startu działań social mediowych.
Nasza strategia opiera się, na kampaniach zasięgowych, niezbędnych przy starcie i jeszcze stosunkowo niskiej rozpoznawalności marki w Polsce oraz kampaniach skierowanych na pozyskiwanie kontaktów. Przygotowaliśmy landing page do zapisów na jazdy testowe, który na późniejszym etapie potrzebny był do stworzenia kampanii mediowej.
Wspieraliśmy klienta przy tworzeniu materiałów drukowanych, które obecne były w centrach handlowych na terenie Warszawy i Poznania. W ich skład wchodziły flagi, bandy PCV oraz naklejki na samochody.
Aktywnie pomagaliśmy klientowi przy otwarciu pierwszego salonu, przygotowując materiały drukowane tj. naklejki na samochody, projekt i oklejenie witryn salonu, broszury i tym podobne.
Za całościowy sukces kampanii, od etapu warsztatów poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie, odpowiadali:
Account Executive, specjalizujący się w tworzeniu efektywnych kampanii digitalowych i outdoorowych, charakteryzujący się niestandardowym myśleniem i ogromną dbałością o potrzeby klienta. Współpracował z czołowymi markami, takimi jak BYD, Volkswagen, Samsung i Hobby4Men. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w projekty przekładają się na innowacyjne podejście do reklamy oraz długotrwałe, wartościowe relacje z klientami.
Wybraliśmy Green Parrot, ponieważ od początku wyróżniali się kreatywnym podejściem i umiejętnością szybkiego reagowania na nasze potrzeby.
Współpraca przebiega sprawnie, a ich otwartość na sugestie i elastyczność w działaniu pozwala nam na płynne realizowanie kolejnych etapów projektu. Wiem, że mogę na nich liczyć nawet w najbardziej szalonych pomysłach i krótkich deadline’ach.