ZWIĘKSZENIE ŚWIADOMOŚCI MARKI

Odkryj EAT By Sodexo

EAT to autorski koncept gastronomiczny Sodexo. Zakłada m.in. menu ściśle dopasowane do indywidualnych potrzeb pracowników w danym obiekcie, nowoczesny design oraz ergonomiczną aranżację przestrzeni. Sodexo od 30 lat jest liderem w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości w Polsce. Prowadzi 40 restauracji pracowniczych, świadczy usługi cateringowe, w tym catering klasy premium jako Sodexo Prestige. W portfolio stałych klientów ma wiele ikonicznych brandów z branż m.in.: przemysłowej, FMCG, farmaceutycznej i technologicznej.

Kluczowe cele

EAT by Sodexo to więcej niż zwykła stołówka – to restauracja z prawdziwego zdarzenia z kreatywnym podejściem do gotowania. Naszym celem było pokazanie, że Sodexo to nie tylko bony i karty pracownicze, ale również usługi tworzenia i zarządzania przestrzenią dla pracowników oraz gastronomią pracowniczą

Zwiększenie świadomości marki

Sodexo dąży do wzmocnienia swojej pozycji na rynku poprzez podkreślenie unikalnego charakteru swoich usług.

01

Pozyskanie nowych klientów

Firma koncentruje się na rozszerzaniu swojego portfolio klientów B2B, docierając do nowych sektorów i rynków z innowacyjnymi rozwiązaniami.

02

Zwiększenie zaangażowania obecnych klientów

Poprzez budowanie głębszych relacji z obecnymi klientami, oferując im dodatkowe wartości
i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania.

03

Budowanie pozytywnego wizerunku marki

Celem jest kreowanie silnego i pozytywnego wizerunku Sodexo jako firmy świadomej potrzeb klientów.

04

Budowanie relacji z influencerami

Research oraz nawiązanie wpółpracy z inflencerami, którzy podzielają wartości Sodexo.

05

Popularyzacja zdrowego stylu życia oraz niemarnowania żywności

Promocja zdrowych nawyków i świadomego zarządzania zasobami żywnościowymi, co jest zgodne z misją i wartościami klienta.

06

STOŁÓWKA

 

Restauracja
pracownicza

Jak pracowaliśmy i co zrobiliśmy?

01

Content marketing

Przygotowaliśmy obszerne, pełne wartościwej wiedzy e-booki o niemarnowaniu żywności.

02

Influencer marketing

Wytypowaliśmy topowych foodie influencerów i zaprosiliśmy ich na spotkanie z głównym szefem kuchni Sodexo.

Produkcja wideo

Ze spotkań z inflencerami powstały dwa odcinki
z Youtuberem z kanału Maciej Je oraz kucharką
i podróżniczką Natalią.

03

Landing Page

Byliśmy odpowiedzialni za projekt i wdrożenie LP akcji  eatbysodexo.pl

Rezultaty

2 e-booki

merytoryczne, wartościowe, bezpłatne publikacje

Zespół Realizujący Projekt

Za sprawną realizację projektu odpowiadali eksperci Green Parrot:

Osoba prowadząca projekt

Katarzyna Kalend
Group Account Leader

Ma wieloletnie doświadczenie w planowaniu, organizowaniu i zarządzaniu projektami marketingowymi. Pracowała dla dużych, międzynarodowych marek. Świetnie zorganizowana, zawsze w pełni profesjonalna, kocha zawodowe wyzwania.

Osoby współpracujące

Magda Baljon
Head of Creative
Anna Jarema
Graphic Designer

Od klienta

Arkadiusz Misztal
Digital Marketing Specialist, Sodexo Polska Sp. z o.o.
Arkadiusz Misztal
Digital Marketing Specialist, Sodexo Polska Sp. z o.o.

W ramach naszej współpracy doświadczyłem profesjonalizmu i zaangażowania, co z pewnością przyczyniło się do osiągnięcia zamierzonych celów. Choć napotkaliśmy na drodze pewne wyzwania, wspólnie udało nam się znaleźć skuteczne rozwiązania, co oceniam jako wartościowy aspekt naszej kooperacji.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Kontakt

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.