EAT to autorski koncept gastronomiczny Sodexo. Zakłada m.in. menu ściśle dopasowane do indywidualnych potrzeb pracowników w danym obiekcie, nowoczesny design oraz ergonomiczną aranżację przestrzeni. Sodexo od 30 lat jest liderem w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości w Polsce. Prowadzi 40 restauracji pracowniczych, świadczy usługi cateringowe, w tym catering klasy premium jako Sodexo Prestige. W portfolio stałych klientów ma wiele ikonicznych brandów z branż m.in.: przemysłowej, FMCG, farmaceutycznej i technologicznej.
EAT by Sodexo to więcej niż zwykła stołówka – to restauracja z prawdziwego zdarzenia z kreatywnym podejściem do gotowania. Naszym celem było pokazanie, że Sodexo to nie tylko bony i karty pracownicze, ale również usługi tworzenia i zarządzania przestrzenią dla pracowników oraz gastronomią pracowniczą
Sodexo dąży do wzmocnienia swojej pozycji na rynku poprzez podkreślenie unikalnego charakteru swoich usług.
Firma koncentruje się na rozszerzaniu swojego portfolio klientów B2B, docierając do nowych sektorów i rynków z innowacyjnymi rozwiązaniami.
Poprzez budowanie głębszych relacji z obecnymi klientami, oferując im dodatkowe wartości
i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania.
Celem jest kreowanie silnego i pozytywnego wizerunku Sodexo jako firmy świadomej potrzeb klientów.
Research oraz nawiązanie wpółpracy z inflencerami, którzy podzielają wartości Sodexo.
Promocja zdrowych nawyków i świadomego zarządzania zasobami żywnościowymi, co jest zgodne z misją i wartościami klienta.
STOŁÓWKA
Restauracja
pracownicza
Przygotowaliśmy obszerne, pełne wartościwej wiedzy e-booki o niemarnowaniu żywności.
Wytypowaliśmy topowych foodie influencerów i zaprosiliśmy ich na spotkanie z głównym szefem kuchni Sodexo.
Ze spotkań z inflencerami powstały dwa odcinki
z Youtuberem z kanału Maciej Je oraz kucharką
i podróżniczką Natalią.
Byliśmy odpowiedzialni za projekt i wdrożenie LP akcji eatbysodexo.pl
opublikowane na kanale Sodexo Polska Youtube
Za sprawną realizację projektu odpowiadali eksperci Green Parrot:
Ma wieloletnie doświadczenie w planowaniu, organizowaniu i zarządzaniu projektami marketingowymi. Pracowała dla dużych, międzynarodowych marek. Świetnie zorganizowana, zawsze w pełni profesjonalna, kocha zawodowe wyzwania.
W ramach naszej współpracy doświadczyłem profesjonalizmu i zaangażowania, co z pewnością przyczyniło się do osiągnięcia zamierzonych celów. Choć napotkaliśmy na drodze pewne wyzwania, wspólnie udało nam się znaleźć skuteczne rozwiązania, co oceniam jako wartościowy aspekt naszej kooperacji.