Współpraca z marką Pearl Drops Polska rozpoczęła się w 2015 roku. Jako Agencja byliśmy odpowiedzialni za stworzenie koncepcji komunikacji marki w social mediach środowisku nowym dla niej. Nasz pierwszy post na fanpage’u pojawił się 19.10.2015 roku, gdzie sukcesywnie publikujemy dedykowane posty, które wywołują uśmiech i przywołują dobre wspomnienia.
Na fanpage’u marki co miesiąc odbywały się akcje konkursowe, w których jednorazowo brały udział setki naszych fanów. Posty konkursowe docierały średnio do ponad 45 000 odbiorców i generowały ponad 350 reakcji.
W grudniu 2015 roku stworzyliśmy dedykowaną aplikację konkursową – Historia z Uśmiechem, gdzie nasi Fani mogli zostawić nam krótką opowieść, którą po latach wspominają z uśmiechem na twarzy. Post konkursowy trafił do 131 978 odbiorców, odnotowaliśmy ponad 3 000 wizyt w aplikacji konkursowej. Było w czym wybierać!
Jako Agencja byliśmy również odpowiedzialni za wprowadzenie marki w świat Instagrama, gdzie byliśmy obecni do marca 2017 roku.