Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Firmy postrzegane jako przyjazne dla pracowników skuteczniej przyciągają talenty, a nawet mogą zmniejszyć koszty rekrutacji. Budowanie wizerunku marki atrakcyjnej dla kandydatów wymaga jednak starannie opracowanej kampanii employerbrandingowej. Mimo postępującej automatyzacji – a może właśnie za jej sprawą – znalezienie pracowników staje się coraz trudniejsze. Dotyczy to przede wszystkim osób o odpowiednich kwalifikacjach, wnoszących realną wartość...
TikTok odgrywa coraz istotniejszą rolę w marketingu online. Platforma oferuje zaawansowane możliwości targetowania i atrakcyjne formaty reklamowe. Wyjaśniamy, na czym polega potencjał tej aplikacji i jak go wykorzystać. TikTok to jedna z najszybciej rosnących platform społecznościowych na świecie. Aplikacja stworzona w 2016 r. przez chińską firmę ByteDance zaproponowała nowy sposób konsumpcji treści wideo w postaci...
Rich media stawiają na interakcję z użytkownikiem i zwiększenie jego zaangażowania. Dzięki temu świetnie sprawdzają się w kampaniach performance i coraz częściej goszczą w ofercie programmatic. Dlaczego marki, które chcą skutecznie docierać do swoich odbiorców, powinny zainteresować się „bogatymi” mediami? Rich media stają się coraz częstszym komponentem kampanii performance. Zapewniają większą interaktywność, stymulują zaangażowanie, pozwalają...
Popularność digital audio rośnie w szybkim tempie. Reklama dźwiękowa w wersji cyfrowej pozwala na precyzyjne dotarcie do odbiorców i uzyskanie lepszych efektów niż w przypadku wielu tradycyjnych formatów. Wyjaśniamy, dlaczego warto włączyć cyfrowe audio do media mixu. Tegoroczne wydatki na reklamę digital audio mają przekroczyć 7 miliardów dolarów w USA. W Unii Europejskiej reklamodawcy przeznaczą...
Facebook i Google to dostawcy największych systemów reklamy online. Czym się od siebie różnią i co konkretnie oferują reklamodawcom? Google i Facebook to marki, których nikomu przedstawiać nie trzeba. Ta pierwsza od ponad dwudziestu lat jest synonimem wyszukiwarki internetowej (kontroluje ponad 90 proc. rynku). Ta druga w ostatnich latach straciła część udziałów na rzecz konkurencji,...
Schematy w marketingu działają coraz słabiej. Wraz ze wzrostem oczekiwań odbiorców i różnorodności nowych mediów coraz ważniejsza staje się kreatywność i optymalna kompozycja media mixu. Podpowiadamy, jak wykorzystać niestandardowe formaty do „podkręcenia” kampanii performance. Marketing nie znosi monotonii. Chodzenie utartymi ścieżkami działa do czasu. Firmy, które chcą poprawiać swoje wyniki, powinny przecierać nowe szlaki i...
Współpraca z agencją może przynieść fantastyczne efekty, ale tylko wtedy, gdy obie strony mają jasność co do oczekiwań, procesów i celów. Przygotowaliśmy dla Was zestaw 10 kluczowych pytań, które pomogą Wam zbudować solidne fundamenty pod owocną współpracę. Pamiętajcie, że nie ma głupich pytań — każde z nich może uchronić Was przed potencjalnymi problemami. Nie bójcie...
Marketing to wymagająca część branży farmaceutycznej. Z jednej strony reklama musi spełniać określone założenia, realizować zakładane cele i osiągać dobre wyniki. Z drugiej strony w ramach tworzenia komunikacji trzeba stosować się do wielu przepisów wynikających zarówno z aktów prawa Unii Europejskiej, przepisów krajowych, jak i rozszerzającej interpretację wskazanych norm linii orzeczniczej sądów oraz decyzji organów...
Marketing bez kolorów nie istnieje. Barwy to kluczowy składnik identyfikacji wizualnej i działań promocyjnych. Wyjaśniamy, dlaczego są takie ważne i jak wpływają na odbiorców. „Każdy klient może kupić samochód w dowolnym kolorze, pod warunkiem, że będzie to kolor czarny” – to chyba najczęściej cytowana wypowiedź Henry’ego Forda, twórcy jednego z największych koncernów samochodowych świata. Choć...
Komunikacja marketingowa to nie radosna twórczość. Marki, które chcą zdobywać serca klientów, muszą mówić spójnym głosem dostrojonym do wrażliwości swojej grupy docelowej. Wyjaśniamy, czym jest tone of voice i jak go stworzyć. Czym właściwie jest tone of voice? Odpowiadając zwięźle, ton głosu to po prostu styl komunikacji marki. W przypadku brandów kwestia stylu jest jednak...
23.02.2021
31.05.2021
14.06.2021
05.10.2020
Head of HI
CEO Green Parrot
Account Executive
Paid Social Media Manager
Performance Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Growth Manager
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Head of Business Development
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Client Service Manager
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Chief Delivery Officer
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department