Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Trzeba biec tak szybko jak się potrafi, aby pozostać w tym samym miejscu. Lewis Carroll ‘Przygody Alicji w Krainie Czarów’ Najprostszym testem na zdolność do innowacyjnego myślenia może być poproszenie kogoś o podanie w ciągu 30 sekund jak największej ilości różnych możliwych zastosowań cegły. Im więcej odpowiedzi otrzymamy, im bardziej będą one odbiegały od typowych...
Nawet najlepsza strategia wymaga regularnych przeglądów. Takie są fakty. Zresztą w dzisiejszym świecie i nam ciężko jest nadążyć za wszystkimi zmianami, więc nie powinniśmy wymagać tego od dokumentu spisanego 5 lat temu. A przynajmniej nie bez naszej pomocy. To prawda, że dobra strategia może zarysować przyszłość firmy w perspektywie dekady, czy nawet dwóch. Jednak dopiero...
Pracujemy z influencerami od ponad 15 lat. Byliśmy jedną z pierwszych agencji w Polsce, które przekonywały brand managerów do współpracy z rosnącą społecznością blogerów i innych twórców online. Wtedy wydawało się to ryzykownym ruchem, a na pewno stanowiło dużą innowację w marketingu i reklamie. Można powiedzieć, że właściwie wypracowaliśmy standardy polskiego rynku. Zawsze byłem zwolennikiem oddolnie...
Opracowanie strategii marketingowej to czasochłonny proces, który w pierwszym kroku wymaga synergii wiedzy klienta, z umiejętnościami i doświadczeniem agencji. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, wykazaliśmy 3 aspekty współpracy, które stanowią absolutną podstawę w procesie strategicznym: know-how agencji — doświadczenie teamu wynikające z pracy na różnych markach, różnych placementach, grupach docelowych, formatach czy nowinkach marketingowych; wiedzy klienta...
Branża farmaceutyczna stoi przed wieloma wyzwaniami. Zmieniające się regulacje, rosnąca konkurencja oraz coraz bardziej wymagający pacjenci sprawiają, że skuteczny marketing wymaga kompleksowego podejścia i głębokiego zrozumienia rynku. Czy Twoja firma jest gotowa, aby sprostać tym dynamicznym zmianom i wyprzedzić konkurencję? Przedstawiamy praktyczne wskazówki i najważniejsze aspekty, na które warto zwrócić uwagę, aby osiągnąć sukces w...
Firmy postrzegane jako przyjazne dla pracowników skuteczniej przyciągają talenty, a nawet mogą zmniejszyć koszty rekrutacji. Budowanie wizerunku marki atrakcyjnej dla kandydatów wymaga jednak starannie opracowanej kampanii employerbrandingowej. Mimo postępującej automatyzacji – a może właśnie za jej sprawą – znalezienie pracowników staje się coraz trudniejsze. Dotyczy to przede wszystkim osób o odpowiednich kwalifikacjach, wnoszących realną wartość...
TikTok odgrywa coraz istotniejszą rolę w marketingu online. Platforma oferuje zaawansowane możliwości targetowania i atrakcyjne formaty reklamowe. Wyjaśniamy, na czym polega potencjał tej aplikacji i jak go wykorzystać. TikTok to jedna z najszybciej rosnących platform społecznościowych na świecie. Aplikacja stworzona w 2016 r. przez chińską firmę ByteDance zaproponowała nowy sposób konsumpcji treści wideo w postaci...
Rich media stawiają na interakcję z użytkownikiem i zwiększenie jego zaangażowania. Dzięki temu świetnie sprawdzają się w kampaniach performance i coraz częściej goszczą w ofercie programmatic. Dlaczego marki, które chcą skutecznie docierać do swoich odbiorców, powinny zainteresować się „bogatymi” mediami? Rich media stają się coraz częstszym komponentem kampanii performance. Zapewniają większą interaktywność, stymulują zaangażowanie, pozwalają...
Popularność digital audio rośnie w szybkim tempie. Reklama dźwiękowa w wersji cyfrowej pozwala na precyzyjne dotarcie do odbiorców i uzyskanie lepszych efektów niż w przypadku wielu tradycyjnych formatów. Wyjaśniamy, dlaczego warto włączyć cyfrowe audio do media mixu. Tegoroczne wydatki na reklamę digital audio mają przekroczyć 7 miliardów dolarów w USA. W Unii Europejskiej reklamodawcy przeznaczą...
Facebook i Google to dostawcy największych systemów reklamy online. Czym się od siebie różnią i co konkretnie oferują reklamodawcom? Google i Facebook to marki, których nikomu przedstawiać nie trzeba. Ta pierwsza od ponad dwudziestu lat jest synonimem wyszukiwarki internetowej (kontroluje ponad 90 proc. rynku). Ta druga w ostatnich latach straciła część udziałów na rzecz konkurencji,...
05.10.2020
23.02.2021
14.06.2021
31.05.2021
Head of HI
CEO Green Parrot
Strategist
Account Executive
Paid Social Media Manager
Performance Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Growth Manager
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Head of Business Development
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Client Service Manager
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Chief Delivery Officer
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department
SEO Team Leader