24.05.2021
Pierwsze miesiące tego roku okazały się dla nas wszystkich wyjątkowo dynamicznym okresem. Także w Green Parrot. W krótkim czasie zmieniło się bardzo dużo. Tak, jakby wydarzenia czekały, aż zamknie się ten popieprzony, pandemiczny 2020 rok.
Agencja znacznie urosła pod kątem przychodów, nowych klientów i specjalistów na pokładzie (11 osób). Jesteśmy organizacją, opartą na relacjach, więc tak liczne rekrutacje to dla nas zawsze ogromny wysiłek. Pożegnaliśmy się też z czterema osobami, które pracowały w Green Parrot już od dłuższego czasu. Część z nich objęła najwyższe stanowiska w międzynarodowych organizacjach. Potwierdza to nasze poczucie, że pracuje u nas prawdziwa elita marketingu i technologii. Jednocześnie wiemy, że nowe osoby, które do nas trafiły, wniosą do firmy wieloletnie doświadczenia, energię i głód nowych sukcesów oraz wybitny skill set.
Ostatnie miesiące to także rozwój spółki technologicznej Develtio. Zeszłoroczne włączenie w struktury naszego software house’u firmy GBX Soft okazało się ogromnym sukcesem, a obsługa strumienia nowych klientów Develtio byłaby bardzo trudna bez ekipy z Rzeszowa.
Zarówno mi, jak i Jarkowi obecna sytuacja wydaje się zupełnie klarowna: pandemiczna rzeczywistość bardzo przyspieszyła wszelkie cyfrowe zmiany w tamtym roku. Zbudowaliśmy firmę, której misją jest bycie najlepszym partnerem dla ludzi, chcących rozwijać swoje biznesy poprzez optymalny mix marketingu i technologii. To, co się dzisiaj dzieje, jest dla nas jasnym sygnałem – czeka nas mnóstwo pracy.
Bez wątpienia agencja urosła w siłę na przestrzeni ostatnich miesięcy. Po pierwsze: awanse. Grzegorz Górecki po 4 latach w grupie Green Parrot w roli Head of Client Service objął funkcję Head of Business Development. Od teraz wspiera zarząd agencji w prowadzeniu biznesu i wdrażaniu nowej strategii organizacji.
Jego poprzednie stanowisko objął Hubert Radecki – Head of Client Service w Green Parrot (ex account director w Brasil, account director w Grey) – ekspert z 18-letnim doświadczeniem w marketingu 360o w pracy z takimi markami jak Plus, LOT, Orlen, Volvo, czy Lexus. W Green Parrot wprowadza zupełnie nową energię i innowacyjne rozwiązania pro-sprzedażowe. Dba o organizację pracy i rozwój zespołu accountów i social media managerów.
Agnieszka Kania – Senior Social Media Manager w Green Parrot (ex social media manager w Open Gate, project manager w IC Events) – project manager, event manager i specjalistka w zakresie social mediów. Współpracowała m.in. z InPost, Allegro, LPP, FoodCare, czy Olimp Sport Nutrition. W 2019 roku wprowadziła na polski rynek targi mody WOW Fashion Select.
Daniel Chojnacki – Senior Account Manager w Green Parrot (ex social media manager w The&Partnership, account manager w FFW Communication) – account i social media manager. Realizował kampanie i projekty marketingowe m.in. dla Grohe, Lexus, Toyota, Kia, Honda, Pudliszki, Kross, Lenovo Legion, Rainbow Tours.
Wojtek Kaszuba – Head of Multichannel w Green Parrot (ex New Business Manager w Scholz & Friends, business development manager w K2, account manager w Bees & Honey) – od ponad dekady zajmuje się sprzedażą i marketingiem. Realizował kampanie dla takich Klientów jak Brita, Durex, Dr. Oetker, Lotos, Shell, CEDC, Volkswagen, Disney, Samsung, Decathlon, czy Pepsico. W Green Parrot jest odpowiedzialny za nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami.
Mateusz Buczkowski – Agency Marketing Manager w Green Parrot – online marketer z blisko 10-letnim stażem. Współpracował m.in. z Bacardi, Subway, StrefaKursów.pl, Software Development Academy, Delante i Stilo Energy. Zajmuje się wdrożeniem nowej strategii komunikacji agencji GP.
Do tej listy dodajmy jeszcze 3 nowe osoby w dziale kreacji. Barbara Sarbian i Justyna Górniak – dwie copywriterki z kilkuletnim doświadczeniem oraz Anna Jarema – junior graphic designer. Kolejne 3 osoby pojawiły się w działach performance, social media i chatbot – Adrianna Białek, Weronika Durbas i Beata Linda-Biesiada. Łącznie: do zespołu Green Parrot dołączyło 11 specjalistów w ciągu 3 miesięcy!
To nie koniec. Kolejne rekrutacje trwają także w greenparrot’owym software house, czyli Develtio.
Obecnie do obsadzenia jest 5 nowych stanowisk w dziale IT. Rekrutacje trwają. Sprzedażowo team z początkiem maja wzmocnił Marcin Gołębiowski. To doświadczony sales manager, od 4 lat w branży. Rośniemy równolegle z Green Parrot i łączymy kompetencje w bezprecedensowy na polskim rynku sposób. Klienci to doceniają. Nie bez powodu 70% marek, z którymi pracujemy to firmy “z polecenia” – zaznacza Maciej Kopczyński, CEO Develtio.
Konrad Gładkowski z Finderstand dodaje: Rozpoczęliśmy kolejne współprace z międzynarodowymi Klientami. Polski rynek także coraz chętniej otwiera się na chatboty i voiceboty. Z polskiego podwórka idziemy w świat z naszymi autorskimi rozwiązaniami w IT i AI. Finderstand to nie tylko narzędzia do tworzenia botów, ale kompleksowe wsparcie na każdym etapie projektowania i wdrażania sztucznej inteligencji w komunikacji.
Zmiany kadrowe i organizacyjne w Green Parrot to nie wszystko. Warto dodać, że Q1 2021 był najmocniejszym kwartałem w 13-letniej historii agencji i całej grupy w zakresie obrotów i ilości nowo pozyskanych Klientów. To o 30% więcej przychodów rok do roku. Czy zatem można już powiedzieć, że Green Parrot to jedna z najszybciej rosnących agencji digitalowych w Polsce?