Usługi
Rozwiązania
Strategist
Jest trochę tak, że marketerów można podzielić na sprzedawców i marzycieli. Ci pierwsi chcą widzieć zielone dashboardy i rosnący licznik zakupów, a drudzy mogliby całe dnie wymyślać branded content, który rozejdzie się viralem po mediach społecznościowych. Wiecie, które z tych podejść jest sensowniejsze? Żadne. Dobry marketer musi dostrzegać wartość obu – nawet jeśli specjalizuje się...
Jeśli jesteś jak ja to też przewracasz oczami, gdy na pytanie “po co?” ktoś odpowiada “wizerunek” albo “świadomość”. W 9 na 10 przypadków ta osoba po prostu nie wie o czym mówi. Niestety w tym naszym marketingu często sięga się po hasło “działania wizerunkowe”, żeby uniknąć odpowiedzialności za konkretne wyniki. Wszyscy dużo na tym tracimy....
Social media zbliżają się do szczytu swojej popularności. Stawiają też nowe wyzwania markom. Prognozujemy, jak platformy społecznościowe będą ewoluowały w najbliższej przyszłości. Media społecznościowe stały się światem równoległym. Korzysta z nich już prawie 5,2 miliarda osób, czyli blisko 64 proc. światowej populacji i 95 proc. osób mających dostęp do internetu. Platforma badawcza GWI wyliczyła, że...
Nawet najlepsza strategia wymaga regularnych przeglądów. Takie są fakty. Zresztą w dzisiejszym świecie i nam ciężko jest nadążyć za wszystkimi zmianami, więc nie powinniśmy wymagać tego od dokumentu spisanego 5 lat temu. A przynajmniej nie bez naszej pomocy. To prawda, że dobra strategia może zarysować przyszłość firmy w perspektywie dekady, czy nawet dwóch. Jednak dopiero...