Thea to firma farmaceutyczna specjalizująca się w produktach okulistycznych. Marka wprowadza na rynek swoje suplementy i leki dla oczu.
Firma uwielbia innowacje i opiera swoje działania na najnowszych odkryciach naukowych i technologicznych. Laboratories Thea na świecie to spółki i dystrybutorzy produktów w aż 70 krajach. W Polsce produkty funkcjonują od 15 lat, zdobywając zaufanie lekarzy, farmaceutów i coraz większej liczby pacjentów.
Firma wprowadziła na rynek nowy produkt – suplement Nutrof Total wspierający wzrok.
Agencja Green Parrot wzięła udział w przetargu na działania dla firmy Thea, którego efektem jest owocna współpraca. Naszym zadaniem było uruchomienie internetowej kampanii świadomościowej suplementu oraz wsparcie sprzedaży.
Celem kampanii było zbudowanie świadomości produktu Nutrof Total wśród grupy kobiet w średnim wieku. Kampania Digital uzupełniała się z kampanią radiową realizowaną w RMF. Źródła wykorzystane w kampanii digital to: Facebook, Youtube, Programmatic i Google search.
Największy nacisk położyliśmy na budowę świadomości za pomocą 30 sekundowej animacji. Następnie do osób, które obejrzały video kierowaliśmy skrócony materiał (6s) oraz bannery statyczne. Uzyskaliśmy ponad 600 000 pełnych obejrzeń animacji przy bardzo wysokim współczynniku obejrzeń – 62%. Krótkim materiałem dotarliśmy praktycznie do wszystkich osób, które obejrzały długie Video – realizując 666 000 obejrzeń.
Pozostałe źródła zrealizowały ponad 800 000 wyświetleń reklamy, przekierowując ponad 33 000 użytkowników na dedykowany Landing Page.