W grudniu zorganizowaliśmy konkurs dla marki CEWE FOTOJOKER. Klient, którego przedstawiać nie trzeba, sprzedaje m.in. sprzęt Fujifilm. Wykorzystaliśmy modę na uroczy aparat tej marki i zastosowaliśmy elastyczną promocję akcji. Spójrzcie na efekty.
Zadanie konkursowe polegało na opowiedzeniu historii związanej z aparatem Instax. Oczywiście mogła być wymyślona – im bardziej kreatywnie tym lepiej! Naszym głównym celem było generowanie ruchu na stronę www, dlatego aplikacja konkursowa znajdowała się na stronie internetowej CEWE FOTOJOKER.
Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy pominęli Influencer marketing! Zaangażowaliśmy zasięgową blogerkę, która idealnie pasowała do grupy docelowej. Szczesliva.pl umieściła na swoim blogu wyjątkowy wpis. Opowiedziała swoim czytelnikom o jej rodzinnej Instax Story i zachęciła do wzięcia udziału w konkursie.
https://www.szczesliva.pl/jedna-z-najlepszych-rzeczy-jaka-rodzic-moze-zrobic-dla-swoich-dzieci/
Konkurs promowaliśmy wielotorowo. Towarzyszyła mu kampania GDN, dwie kampanie na Facebooku i video na YouTube’ie.
W sumie promowane filmy były oglądane przez 2 miliony godzin. To naprawdę sporo. 🙂
Pełne video promocyjne obejrzano 870 tysięcy razy.
Zarejestrowaliśmy ponad 26 tysięcy wejść na stronę,
z czego 3 628 osób wzięło udział w konkursie. To nasze kolejne udane Story z 2018 roku.