Pozycjonowanie stron obejmuje wszelkie działania, których rezultatem jest zwiększenie widoczności strony www w wyszukiwarce. Witryny mogą być pozycjonowane lokalnie (przykładowo w mieście Kraków) jak i globalnie (na terenie całej Polski). Skuteczne pozycjonowanie stron pod wyszukiwarki (SEO - Search Engine Optimization) to nieodłączna część współczesnej strategii marketingowej firmy. Zwiększając widoczność swojego serwisu w Google, zdobywasz rozpoznawalność, autorytet, a co najważniejsze - zaufanie użytkowników Internetu. Następstwem będzie przyciągnięcie klientów (nawet tych, korzystających z usług konkurencji), którzy kupią Twój produkt lub zainteresują się Twoimi usługami.
SEO obejmuje wszystkie działania, których wypadkową będzie poprawa widoczności Twojej strony www w sieci. Zalicza się do nich m.in.:
Jednoznaczna odpowiedź na to pytanie jest trudna, ponieważ proces pozycjonowania strony zależy od podjętej strategii SEO, specyfiki branży, w której działa firma i konkurencji w tym sektorze gospodarki. Skuteczne pozycjonowanie stron to proces ciągły, a więc nie wystarczy samo wypozycjonowanie danych fraz kluczowych, trzeba również utrzymać je na wysokiej pozycji. Niewątpliwie jednak warto czekać na rezultaty pozycjonowania, nawet jeśli pojawiają się one po kilku miesiącach.
To wszystkie zmiany, których można dokonać w ramach struktury strony internetowej (np. w przypadku menu pozycjonowanie wymaga jego modyfikacji na bardziej przyjazne dla użytkownika), w jej treściach, opisach podstron czy opisach kategorii sklepu internetowego. Optymalizacja on-site może także obejmować poszerzanie lub upraszczanie struktury strony www i zawartości zakładek. Wszystkie opisane powyżej czynności mają na celu to, aby roboty Google oceniły witrynę jak najwyżej, co skutkuje podniesieniem jej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Inaczej rzecz ujmując to czynności wykonywane poza obrębem strony internetowej. Można je realizować poprzez współpracę z właścicielami wartościowych domen, które będą zawierać odnośniki do Twojego serwisu. Linki przekierowujące na Twoją stronę firmową zwiększą ruch w branży, spowodują napływ potencjalnych klientów i obserwatorów. Inną możliwością, zaliczającą się do działań off-site, jest np. publikacja artykułów na portalach zewnętrznych, które także podnoszą atrakcyjność strony dla robotów.
Aby ruch na stronie mógł być zwiększony, niezbędna jest właściwa strategia SEO, która zakłada odpowiednie zaplanowanie działań i dobór słów kluczowych na podstronach. Nie ma jednego optymalnego rozwiązania dla pozycjonowania, jednak każdy z etapów procesu powinien być dostosowany do oczekiwań klienta. Tymi etapami są:
Rozbudowywanie treści na stronie www to idealna metoda na pozyskiwanie potencjalnych klientów, szczególnie w momencie, kiedy zaczynają się oni interesować Twoimi produktami lub usługami. Merytoryczne i angażujące treści poprawiają współczynnik konwersji strony, a obniżają współczynnik odrzuceń. Content marketing idealnie współpracuje z pozycjonowaniem long tail.
W porozumieniu z klientem dobierana jest odpowiednia lista fraz. Dobrą praktyką jest wybór nie tylko tych najbardziej popularnych zapytań, ale przede wszystkim tych, które znacząco wpływają na współczynnik konwersji. Głównym celem pozycjonowania słów kluczowych jest zwiększenie sprzedaży i wzrost Twoich przychodów.
Promocja firmy daje możliwość dotarcia do nowych klientów, dlatego też każdemu przedsiębiorcy powinno zależeć na tym, aby jego strona internetowa znalazła się na wysokiej pozycji w wyszukiwaniach Gogole. Lepsza widoczność witryny w sieci możliwa jest dzięki optymalizacji SEO i pozycjonowaniu. Cena usługi pozycjonowania jest kwestią indywidualną i uwarunkowaną wieloma czynnikami. Przede wszystkim istotna jest tutaj lokalizacja firmy oraz branża, w której działa. Strona przedsiębiorstwa z mało konkurencyjnej branży szybciej zostanie wypozycjonowana, niż witryna firmowa z branży o wysokiej konkurencyjności. Koszty pozycjonowania będą również uzależnione od stanu i struktury strony internetowej oraz od złożoności procesu optymalizacji pod wyszukiwarkę.
Kampanie reklamowe stanowią skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, szczególnie dla firm, które oczekują szybkich efektów. Bez względu na to, czy poszukujesz długotrwałego sposobu zwiększenia rozpoznawalności czy chcesz jednorazowo wypromować swoje produkty lub usługi, kampania marketingowa może przynieść oczekiwane zyski. Kampania Google Ads lub kampanie w Social Media dają możliwość precyzyjnego targetowania przekazu marketingowego do grupy docelowej odbiorców, dzięki czemu wzrasta stopień konwersji strony. Dodatkowe korzyści z kampanii reklamowych są następujące:
Do usług SEO dla firm z Krakowa podchodzimy kompleksowo. Naszym celem zaproponowanie klientom naszej agencji najkorzystniejsze i zarazem najtańsze rozwiązania. Kampanie, które przeprowadzamy, wpływają na zwrot inwestycji. Nasz sposób działania opisany został poniżej.
Pozycjonujemy strony w oparciu o ich optymalizację. Zajmujemy się szczegółową analizą struktury witryny oraz zawartych w niej treści, sugerując wprowadzenie optymalnych poprawek.
Analizujemy kompleksowo Twoją witrynę internetową oraz konkurencyjne serwisy. Weryfikujemy zapytania, które są wpisywane do wyszukiwarki Google przez potencjalnych klientów.
Na każdym etapie pozycjonowania stron zapewniamy wsparcie.
Podejmując współpracę z naszą agencją SEO, koszty usługi poznasz jeszcze przed rozpoczęciem konkretnych działań. Dzięki temu jesteś w stanie szczegółowo zaplanować budżet na pozycjonowanie stron www.
Regularnie kontrolujemy aktualną pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, na bieżąco przekazując raporty o rezultatach działań.
Pozycjonowanie stron internetowych Kraków powinno zostać przeprowadzone przez zespół fachowców i profesjonalistów z zakresu marketingu internetowego, którzy posiadają odpowiednią wiedzę, działają szybko i skutecznie.
Pozycjonując stronę www staramy się wykorzystywać wszystkie znane nam techniki. Nasze działania są przeprowadzane na poziomie technicznym i strukturalnym, a ich celem jest osiągnięcie atrakcyjności witryny dla robota wyszukiwarki Google. Poprawiamy błędy w kodzie strony, usuwamy duplikację treści, kompresujemy grafiki i zwiększamy szybkość jej ładowania. Właściwym pozycjonowaniem stron w wykonaniu naszej agencji jest zdobywanie punktów w rankingu wyszukiwarki dzięki atrakcyjności strony internetowej. Równie ważne w tej kwestii jest budowanie linknków. Im więcej wartościowych odnośników w sieci do danej witryny (link building), tym ciekawsza wydaje się ona dla użytkownika.
Współpracę z naszymi specjalistami SEO rozpoczyna bezpłatna wycena, wysłana pocztą e-mail, a kolejnym etapem jest stworzenie oferty, dopasowanej do indywidualnych potrzeb klienta. Przeprowadzamy kompleksowy audyt strony oraz opracowujemy konkretny plan działania, którego celem jest poprawa widoczności serwisu w wyszukiwarce Google. Wprowadzamy w życie potrzebne zmiany optymalizacyjne, dokonujemy analizy profilu linków, a finalnie konfigurujemy niezbędne w pozycjonowaniu narzędzia. Dla każdej strony firmowej dobieramy dedykowaną strategię pozycjonowania stron, która umożliwi wzrost zysków i pozyskanie klientów.
Nasza agencja SEO zatrudnia doświadczonych specjalistów, którzy nieustannie się rozwijają i podążają za zmieniającymi się trendami. Dokładamy wszelkich starań, aby doskonalić swoje umiejętności i służyć pomocą naszym kontrahentom. Dostosowujemy działania do aktualnych wytycznych i zmian w algorytmach Google. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a najważniejsza jest dla nas transparentność współpracy. Systematycznie raportujemy swoje działania, gwarantując klientom widoczne efekty pozycjonowania.
W przypadku niewielkich firm z Krakowa najlepszym rozwiązaniem jest stopniowa ekspansja, w pierwszej kolejności na rynku lokalnym. Do tego celu służy lokalne pozycjonowanie, które pozwala skupić się na pozyskaniu rodzimych odbiorców, którzy będą najbardziej zainteresowani usługami firmy, w pobliżu siedziby której mieszkają. Jednym z elementów pozycjonowania lokalnego jest optymalizacja treści na stronie pod frazy kluczowe, składające się z nazwy usługi i nazwy miejscowości, np. „pozycjonowanie stron Kraków”. Dzięki temu można mieć pewność, że strona internetowa trafi głównie do osób, poszukujących pozycjonerów w Krakowie, a to pozwoli zwiększyć szansę, aby odbiorcy stali się potencjalnymi klientami. Kolejnym komponentem pozycjonowania lokalnego jest założenie wizytówki w Google Moja Firma, zawierającej dane teleadresowe Twojego przedsiębiorstwa. Lokalne pozycjonowanie jest najlepszym sposobem na zwiększenie konwersji na stronie internetowej, przy jednoczesnej eliminacji niepotrzebnego ruchu. Ponadto, z uwagi na ekonomiczność rozwiązania, pozycjonowanie lokalne pozwala zadbać o budżet firmy i z pewnością go nie nadszarpnie.
Promocja stron firmowych na rynku lokalnym niesie ze sobą niższe koszty, niż kampania na terenie całej Polski. Spowodowane jest to w głównej mierze mniejszą konkurencyjnością słów kluczowych o zasięgu regionalnym. Przystępny cennik, wysoka jakość usług oraz znajomość rynku lokalnego w mieście Kraków to główne zalety pozycjonowania lokalnego.
Pozycjonowanie lokalne gwarantuje nie tylko wysokie pozycje na liście wyników wyszukiwania, ale również promuje Twoją firmę w Mapach Google. W zakładce Mapy, wynikach wyszukiwania i w aplikacji Google Maps widoczna jest również wizytówka przedsiębiorstwa z panelu Google Moja Firma. Dzięki temu ruch na stronie zostaje zwiększony, a to w realny sposób przekłada się na wzrost liczby klientów.
Dla promowania zapytań long tail (pozycjonowanie szerokich fraz) konkurencja jest znacznie niższa, niż dla fraz ogólnych. Dzięki takiemu działaniu poprawia się jakość i skuteczność działań SEO, szczególnie jeśli chodzi o pozycjonowanie lokalne.
Sukces w branży e-commerce warunkują wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie rozpoczyna się audytem platformy sprzedażowej. W przypadku sklepów sama optymalizacja strony może już przynieść oczekiwane efekty pozycjonowania. Równie istotna jest optymalizacja tagów, opisów produktów, opisów kategorii, wewnętrznego linkowania oraz etykiet wyszukiwania Google. Jednym z najskuteczniejszych działań dla sklepów internetowych w Krakowie jest pozycjonowanie long tail. Sklepy internetowe pozycjonowane są z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi analitycznych oraz własnych rozwiązań specjalistów SEO, które wypracowują przez lata.
Użytkownicy coraz częściej poszukują informacji o interesujących produktach bądź usługach w Internecie. To, na której stronie wyszukiwania znajduje się Twoja witryna firmowa, ma ogromny wpływ na możliwość dotarcia do grupy odbiorców. Pozycjonowanie na terenie miasta Krakowa niewątpliwie pozwoli Twojej działalności rozkwitnąć na nowo, zwiększyć ilość nowych klientów i umożliwi uzyskanie oczekiwanych przychodów. Dzięki pozycjonowaniu stron w Krakowie wzmocnisz rozpoznawalność Twojej marki. Pozytywne opinie użytkowników, którzy skorzystają z Twoich usług lub zakupią Twoje produkty, pomogą Ci wysunąć się pozycję lidera w branży z Krakowa.
Zaufaj agencji SEO z wieloletnim doświadczeniem. Warto powierzyć nam pozycjonowanie stron w Krakowie, ponieważ:
Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą lub rozkręcasz dopiero nowy biznes i chcesz zwiększyć popularność Twojej strony w Google, skontaktuj się z nami. Bezpłatna wycena będzie przygotowana dla Ciebie i wysłana pocztą e-mail.