Trendbook 2024
technologiczne i marketingowe
trendy
Szymon Paroszkiewicz, founder agencji Green Parrot przygotował zestawienie najważniejszych trendów na 2024 rok. Rewolucja AI, focus na kreatywność, efekt Hubermana to tylko niektóre z tematów, o których będzie głośno.
Wyjątkowa oprawa graficzna autorstwa Olgi Korban, dane, statystyki, przykłady i next stepy do wdrożenia sprawiają, że ta cykliczna publikacja to must-have w Twojej marketingowej bazie wiedzy.
marketerów i dyrektorów marketingu, którzy wiedzą, że marketing i technologia muszą iść ze sobą w parze
liderów zmiany, którzy z ciekawością patrzą w przyszłość i chcą być krok do przodu
zespołów HR, którzy aktywnie wspierają rozwój biznesu
przedsiębiorców, którzy chcą poprawić wizerunek swojej firmy
szukasz szans i okazji do rozkręcenia marketingu Twojej firmy w zupełnie nowych kanałach
planujesz budżet marketingowy i zastanawiasz się, na co najlepiej przeznaczyć środki na rozwój nowych projektów
chcesz realizować projekty i docierać z nimi do nowych odbiorców w sposób, o którym jeszcze nie słyszała Twoja konkurencja
interesuje Cię świat MarTech i nie omijasz żadnej kluczowej publikacji w tym temacie