Trendbook 2023
technologiczne i marketingowe
trendy na 2023 rok
Szymon Paroszkiewicz, founder agencji Green Parrot i autor GreenLettera przygotował zestawienie najważniejszych trendów na 2023 rok. Rozwój AI, boom na vertical videos, metaverse czy community marketing to tylko niektóre z tematów, o których będzie głośno w kolejnych 12 miesiącach.
Wyjątkowa oprawa graficzna autorstwa Jakuba Nalepy i dodatkowe komentarze ekspertów Green Parrot sprawiają, że ta cykliczna publikacja to must-have w Twojej marketingowej bazie wiedzy.
CMO’s, brand managerów, marketing managerów i specjalistów ds. marketingu, którzy lubią trzymać rękę na pulsie
CEO’s, przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą inwestować w najświeższe marketingowe i technologiczne rozwiązania
pracowników agencji marketingowych i software house’ów, którzy lubią inicjować dyskusje o branżowych nowinkach
dziennikarzy, podcasterów i kreatorów, którzy szukają inspirujących tematów do publikacji we własnych mediach
szukasz szans i okazji do rozkręcenia marketingu Twojej firmy w zupełnie nowych kanałach
planujesz budżet marketingowy i zastanawiasz się, na co najlepiej przeznaczyć środki na rozwój nowych projektów
chcesz realizować projekty i docierać z nimi do nowych odbiorców w sposób, o którym jeszcze nie słyszała Twoja konkurencja
interesuje Cię świat MarTech i nie omijasz żadnej kluczowej publikacji w tym temacie