Wiosna… ach, to ty!
Gdy nadchodzi wiosna, jedni skaczą z radości, a drudzy przecierają oczy…
Alergicy na pewno wiedzą, co mamy na myśli!
Trudno jest uniknąć kontaktu oczu z alergenami
w okresie pylenia roślin.
Na szczęście jest ZABAK!
Zabak to krople do oczu, które łagodzą dolegliwości oraz pozwalają skutecznie kontrolować objawy alergii oczu.
Producentem leku jest THEA – firma, która uwielbia innowacje i opiera swoje działania na najnowszych odkryciach naukowych i technologicznych.
Laboratories Thea to spółki i dystrybutorzy produktów w aż 70 krajach.
Opracowanie strategii komunikacji dla kluczowych grup docelowych: konsumentów oraz farmaceutów.
Opracowanie wszelkich materiałów graficznych, materiałów video, a także spotu radiowego.
Stworzenie spójnej strategii mediowej ukierunkowanej na budowę świadomości i wsparcie sprzedaży, zarówno w digitalu jak i radiostacji o zasięgu ogólnopolskim.
Kolejny rok współpracujemy z firmą THEA w zakresie promocji i budowy świadomości marki ZABAK.
W 2019 roku kampanię realizowaliśmy przed i w trakcie okresu alergicznego. Kampania składała się z trzech elementów: video, wyszukiwarka Google, Facebook.
Kampania na Youtubie wygenerowała ponad 226 000 pełnych obejrzeń materiału, przy wysokim wskaźniku pełnych obejrzeń animacji.
Kampanie na Facebooku i w Google Search pozwoliły przekierować ponad 7 500 użytkowników mających problem z alergią i szukających szybkiego rozwiązania na sezonowe objawy alergii.