Koncepcja i produkcja od zera chatbota
do customer service dla Somfy Polska.
Pochodząca z Francji firma Somfy to światowy lider na rynku napędów
i sterowników do bram, rolet i żaluzji w budynkach mieszkalnych i przemysłowych. Produkty Somfy są chętnie wybierane przez Klientów, zainteresowanych automatyką domową w duchu smart home. Grupa Somfy
to 13 brandów, aktywnych w 58 krajach. Firma sprzedaje ponad 100 000 000 urządzeń rocznie na całym świecie.
Automatyzacja kontaktu z Klientami
Odciążenie contact center, działu wsparcia technicznego i serwisu
Udostępnienie informacji, pomocy i wsparcia dla Klientów Somfy w wymiarze 24/7
Obniżenie do minimum ilości telefonów
i zapytań przez formularz, które wymagają obsługi Konsultanta
Rozwiązanie:
Jak to zrobiliśmy?
Co się zmieniło?
Chcieliśmy, aby chatbot stał się naturalną częścią ekosystemu IT,
który jest na co dzień wykorzystywany przez Pracowników Somfy. Zintegrowaliśmy chatbota z oprogramowaniem VoIP Avaya, CRM Salesforce i e-commerce Magento
+2000
Ponad 2000 produktów, spośród których chatbot automatycznie przygotowuje dla Klienta spersonalizowaną ofertę!
+80
Ponad 80 intencji zakupowych, które rozpoznaje chatbot!
450h
Oszczędność minimum 15 godzin dziennie / 450 roboczogodzin miesięcznie pracy Konsultantów Somfy!