Celem akcji była promocja wybranego kosmetyku (mleczko) Yves Rocher na portalu Elle.pl, z którego użytkowniczki przechodziły do aplikacji webowej. Tam zachęcone promocją kobiety wypełniały formularz promocyjny, w którym zostawiały swoje dane. Po weryfikacji podanego adresu e-mail otrzymywały zwrotnie kupon w postaci kodu kreskowego. Następnie z kuponem szły do sklepu Yves Rocher, gdzie ekspedientka po pozytywnej weryfikacji kodu wydawała produkt objęty promocją.
Zespół Green Parrot był odpowiedzialny za zaprojektowanie, zakodowanie i wdrożenie aplikacji webowej będącej osią mechaniki promocji. Stworzyliśmy również panel dla ekspedientek, z poziomu którego można było weryfikować kody.
Kosmetyki rozeszły się w liczbie 300, czyli wszystkie, które były do rozdania. Dodatkowo, po wyczerpaniu puli kodów na darmowe mleczka, aplikacja przesyłała kupony rabatowe 50% na zakupy w sklepach Yves Rocher.