Kampania świadomościowa

Z marką OILLAN współpracujemy od początku 2022 roku w zakresie opracowywania key visuali i assetów do kampanii digital oraz influencer marketingu i współpracy z KOL’s.

NASZE WYZWANIE:
Przygotowanie i egzekucja strategii w trzech krokach:

Firma Oceanic z pasją tworzy kosmetyki od 1982 roku. Klient posiada w portfolio hipoalergiczne kosmetyki dla skóry wrażliwej sygnowane marką AA, kosmetyki do makijażu AA Wings of Color, dermokosmetyki Oillan dostępne w aptece, produkty More4Care o wysokiej koncentracji składników aktywnych i szybkim działaniu, a także marki L’biotica i Biovax.

NASZE WYZWANIE:
Przygotowanie i egzekucja strategii w trzech krokach:
1

Zwiększenie świadomości i wzmocnienie wizerunku farmaceutycznego wśród potencjalnych klientów

2

Pierwsze kroki do budowania zaangażowanego community wokół marki

3

Podkreślenie w komunikacji eksperckości produktu i benefitów z jego stosowania

ROZWIĄZANIE:

Jak to zrobiliśmy?

  • Opracowaliśmy nowy KV i kreacje do kampanii digital na 15-lecie marki Oillan (m.in. GDN, reklamy screeningowe, animacje produktowe)
  • Wyselekcjonowaliśmy odpowiednich influencerów – ekspertów z dziedziny dermatologii, pediatrii i fizjoterapii i nawiązaliśmy z nimi współpracę na Instagramie
  • Stworzyliśmy z nimi współdzielone z profilem marki merytoryczne Instagram Reels o najczęstszych problemach rodziców niemowląt z hashtagami kampanii #DobrzeżeMAMYsiebie #Oillan

Zobacz przykładowe Reels z udziałem wybranych przez nas twórczyń:

Rezultaty

1 700 000

unikalnych użytkowników zobaczyło materiały z kampanii

140 000

wyświetleń wygenerowały Instagram Reels

Za koordynację i realizację całego
projektu odpowiadały:

Katarzyna Rutkowska

Project Manager

Mariola Popielarz

Head of the GPmed Department

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice