Z marką OILLAN współpracujemy od początku 2022 roku w zakresie opracowywania key visuali i assetów do kampanii digital oraz influencer marketingu i współpracy z KOL’s.
Firma Oceanic z pasją tworzy kosmetyki od 1982 roku. Klient posiada w portfolio hipoalergiczne kosmetyki dla skóry wrażliwej sygnowane marką AA, kosmetyki do makijażu AA Wings of Color, dermokosmetyki Oillan dostępne w aptece, produkty More4Care o wysokiej koncentracji składników aktywnych i szybkim działaniu, a także marki L’biotica i Biovax.
Zwiększenie świadomości i wzmocnienie wizerunku farmaceutycznego wśród potencjalnych klientów
Pierwsze kroki do budowania zaangażowanego community wokół marki
Podkreślenie w komunikacji eksperckości produktu i benefitów z jego stosowania
ROZWIĄZANIE:
Jak to zrobiliśmy?
1 700 000
unikalnych użytkowników zobaczyło materiały z kampanii
140 000
wyświetleń wygenerowały Instagram Reels
Za koordynację i realizację całego
projektu odpowiadały:
Katarzyna Rutkowska
Project Manager
Mariola Popielarz
Head of the GPmed Department