Nexterio jest to polska firma zajmująca się sprzedażą elementów wyposażenia domu, dostarczająca głównie płytki ścienne i podłogowe wraz z akcesoriami. Dzięki prowadzeniu sprzedaży w trybie outlet, marka oferuje swoim klientom bardzo konkurencyjne ceny. Oprócz punktów stacjonarnych, ważnym elementem działalności firmy jest rozbudowany sklep internetowy. Rosnąca pozycja marki pociągnęła za sobą potrzebę metamorfozy wizerunku sklepu, która polegała głównie na dostosowaniu serwisu do urządzań mobilnych.
Agencja Green Parrot zajmowała się wszystkimi zmianami składającymi się na kompletny redesign strony Nexterio.pl. Zespół agencji w pierwszej kolejności zaprojektował i dopracował funkcjonalne makiety serwisu, następnie stworzył nową kreację graficzną dostosowaną do komputerów stacjonarnych, tabletów i smartfonów. Przygotowaliśmy narzędzia do współpracy z punktami stacjonarnymi, aby użytkownik mógł sprawdzać dostępność towarów w sklepach, a także zamawiać je z magazynu.
Do naszych zadań należało wdrożenie nowoczesnego layoutu dla silnika sklepu. Dzięki wprowadzonym zmianom stworzyliśmy przejrzysty układ strony głównej i przemodelowaliśmy proces zakupowy z trzech kroków do zaledwie jednego. Zmiany polegały również na unowocześnieniu podstron salonów oraz poszczególnych elementów sklepu, a także na uwypukleniu i ujednoliceniu głównych funkcji serwisu.
W pełni responsywny sklep internetowy pozwala na intuicyjne korzystanie z niego również na urządzeniach mobilnych. Mając na uwadze komfort użytkownika, stworzyliśmy serwis odpowiadający potrzebom klienta indywidualnego, który oprócz atrakcyjnej oferty ceni sobie komfort korzystania ze strony.