Od maja 2017 zajmujemy się kompleksową obsługą kanałów Facebook, Instagram i YouTube Yves Rocher Polska.
Stworzony przez nas profil na Instagramie zyskał ponad 15 tys. followersów, a działania na Facebooku skutecznie angażują fanów.
Stworzyliśmy program ambasadorski #LuckyYvesRocherGirl, do którego zrekrutowaliśmy w konkursie 50 influencerów. W ciągu roku zorganizowaliśmy 5 wysyłek kreatywnych. Założyliśmy także grupę na Facebooku, która jest idealnym kanałem do komunikacji marki zambasadorkami.
Kampania #StopSmogNaturalnie promowała nową linii kosmetyków antysmogowych Elixir Jeunesse oraz walkę z zanieczyszczeniami. W ramach akcji stworzyliśmy eko-wlepy, zrealizowaliśmy 8 materiałów video (w tym film z blogerkami, ekspertami, konsultantką markioraz sondę uliczną). Video wygenerowały łącznie ponad 5 mln odsłon.
3 główne blogerki kampanii rozdawały na ulicach Warszawy rośliny antysmogowe. Wraz ze startem akcji uruchomiliśmy chatbota.
Wiosenna kampania promowała pielęgnację skóry oraz nawilżającą gamę Hydra Vegetal. Zaangażowaliśmy wysoko zasięgoweblogerki, które publikując swoje zdjęcia bez makijażu, zachęcały do wzięcia udziału w konkursie #noMakeUpSelfie. W czasie trwania konkursu nafanpage marki przybyło ponad 3,5tys. Fanów, a posty konkursowe dotarły do ponad pół mln użytkowników.