Humana jako marka nie próżnuje, a nowe produkty i działania wymagają zaprojektowania od zera nowych z podstron WWW. I to nie byle jakich – estetycznych, responsywnych, wpisujących się w świat marki dla „Mam, które pragną więcej”.
Kiedy róg obfitości z logotypem Humana postanowił wyjść jeszcze raz naprzeciw potrzebom Mam, Green Parrot dostało konkretne, jasno określone zadania. Ocenę ich realizacji pozostawiamy Wam.
A oto, czego dokonaliśmy, by nowości Humana przebiły się i na stałe zagościły w świadomości odbiorców.
Każdy rodzaj mleka oferowanego przez Humanę jest dostosowany do potrzeb maluchów w zależności od ich wieku i etapu rozwoju. To znaczy, że dany rodzaj mleka charakteryzuje się wyjątkowym składem i właściwościami. Naturalnym krokiem było więc zaprojektowanie osobnej dla każdego produktu, lecz spójnej ze stylem graficznym całości, podstrony. Wszystko dla czystości komunikacji i dla podkreślenia różnic.
Mamy nie chcą kupować kota w worku. Specjalnie dla nich zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy projekt podstrony umożliwiającej zamawianie próbek produktów Humana.
Suplementy dla dzieciaczków to osobna kategoria produktowa o konkretnym zastosowaniu w danej sytuacji (np. kolki, niedoboru ważnych witamin). Projekty graficzne podstron, które przygotowaliśmy dla produktów Humana Benelife AColic oraz D3+DHA w sposób jasny i czytelny komunikują właściwości suplementów i bezpośrednio nawiązują do małych-wielkich problemów.
myHumana Pack to produkt szczególny. O wielu funkcjonalnościach i wynikających z nich zaletach dla Mam. Naszym zadaniem było zakomunikowanie ich w sposób jasny, czytelny i we właściwej kolejności, a także spójny z koncepcją wizualną marki. Nie mieliśmy z tym najmniejszych problemów.
Konkursy to jest to, co umila oczekiwanie na nadejście wiosny i na chwilę odrywa Mamy od rozmyślań o szarej, zimowej pogodzie panującej za oknem. Pomysł na konkurs, na jego mechanikę oraz sam projekt graficzny LP powstały tu. W Green Parrot. Mała rzecz, a cieszy.