Grupa Inteligentny Dom to niezwykle ciekawa inicjatywa, którą powołali do życia czterej wiodący producenci z branży budowlanej i wnętrzarskiej: Somfy, VELUX, Philips i Hitachi.
W ramach wspólnych działań oferują oni zintegrowane rozwiązania do zarządzania budynkami.
Celem zleconego nam projektu było zbudowanie wizerunku i skuteczne zakomunikowanie w Internecie kompatybilnych urządzeń umożliwiających tzw. „automatyzację domową”. W tym momencie na scenę wkracza Green Parrot.
Przygotowaliśmy całościową strategię obecności marki w internecie.
Odpowiadamy za jej realizację oraz bieżące doradztwo strategiczne.
W ramach działań stworzyliśmy branding oraz stronę internetową Grupy. Prowadząc bloga oraz fanpage budujemy ekspercki wizerunek Grupy w sieci. Odpowiadamy również za realizację kampanii SEO,
SEM oraz Facebook Ads.
Pracę zaczęliśmy od przeanalizowania danych z narzędzia hotjar. Na podstawie wyciągniętych wniosków zaprojektowaliśmy wstępne makiety funkcjonalne, aby przetestować liczne usprawnienia procesu poruszania się po stronie. Owe usprawnienia miały w efekcie przełożyć się na większą konwersję.
Wszystkie zaprojektowane przez nas podstrony poprawiły estetykę i zwiększyły konwersję na stronie. W tym celu dodaliśmy w wielu miejscach formularze kontaktowe tak, aby niemal na każdej podstronie użytkownik mógł zostawić kontakt do siebie. Projekt strony WWW zawiera w sobie pojęcia „estetyczny minimalizm” i „funkcjonalna prostota”.
To podejście w tym przypadku doskonale się sprawdziło.
Finalnie projekty graficzne zostały zakodowane w sposób responsywny i umożliwiły przeglądnie strony na urządzeniach mobilnych. Znacząco poprawiliśmy prędkość ładowania, a także użyteczność i łatwość dotarcia do informacji. Zajęliśmy się również utrzymaniem strony oraz jej aktualizacjami.
W ramach dodatkowych działań mających na celu zwiększenie skuteczności komunikacji byliśmy odpowiedzialni za prawidłowe pozycjonowanie strony oraz przeprowadzenie kampanii display i AdWords.
W ciągu pół roku naszych działań zbudowaliśmy niezwykle wysoką świadomość Grupy Inteligentny Dom wśród klientów poszczególnych marek. W niektórych przypadkach blisko połowa otrzymywanych przez Grupę zapytań dotyczy kompleksowych rozwiązań, a nie pojedynczych
produktów.