Konkurs zautomatyzowany.

Wyzwanie:

Ułatwić i uprościć proces
zbierania zgłoszeń
do konkursu.

Konkursy z natury generują dużą ilość pracy przy zbieraniu, analizowaniu i segregowaniu zgłoszeń od uczestników.

Nasz Klient, marka STR8, chciał przyspieszyć i ułatwić proces aplikacji oraz zwiększyć dzięki temu konwersję i liczbę uczestników.

Bot się tym chętnie zajmie.

Nudną i nużącą pracę najlepiej zrzucić na kogoś innego. Dlatego powołaliśmy do życia chatbota, który zbierał zgłoszenia konkursowe bezpośrednio z telefonu (prześlij zdjęcie), co w znaczący sposób uprościło proces aplikacji do konkursu oraz proces dodawania kolejnych zgłoszeń w trakcie jego trwania. Chatbot konkursowy STR8 sześciokrotnie obniżył koszt konwersji uczestnika w stosunku do kanału tradycyjnego.

Sytuacja idealna. Jeden (chatbot) robi, jak się patrzy. Reszta patrzy, jak się robi ;).

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice