Dlaczego nie ma kobiet
na banknotach?

Green Parrot dla BNP Paribas!

Kampania banku BNP Paribas “Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” odbiła się szerokim echem. Jej głównym celem było wywołanie dyskusji na temat roli kobiet we współczesnym świecie, a także ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym.

Wyzwanie:

 

Ważny społecznie temat wymagał mądrego zarządzania w social mediach, a także szeregu akcji wspomagających! Zobacz, jak do tego podeszliśmy.

Zadanie:

 

Idea kampanii została przedstawiona w serii spotów w klimacie sondy ulicznej, w której padło pytanie “Dlaczego nie ma kobiet na banknotach?” – mające przedstawić problem dyskryminacji kobiet w świecie finansów.

W ramach dostępnych mediów wykorzystano telewizję, outdoor, kina, social media i inne działania digitalowe oraz materiały POS i BTL.

Mocnym elementem kampanii była także współpraca z czołowymi influencerami. Wraz z Ewą @Szpilkiwplecaku stworzyliśmy dedykowany materiał video, promujący konkurs i kredyt gotówkowy #NaZmiany.

Współpracowaliśmy również z Filipem Chajzerem, LovingIt, Marysią i Michałem Góreckimi, Aktywnie Przez Świat, Dawidem Koczurem oraz Robertem Buczyńskim, którzy prowadzili komunikację z użytkownikami na FB oraz IG.

Jako działanie niestandardowe zrealizowaliśmy aktywację, w której znani rysownicy przygotowali własny pomysł na wizerunek kobiety na karcie płatniczej Banku, a internauci głosowali na najlepszy projekt, który następnie trafił do obiegu.

Rysownikami zaangażowanymi w akcję byli: Marta Frej, Jan Kallwejt, Agata Nowicka oraz Olga Korban.

Byliśmy odpowiedzialni za kompleksową realizację KONKURSU #NaZmiany, w którym główną nagrodą było 10 000 zł.
Odpowiadaliśmy za stworzenie mechanizmu i regulaminu konkursu, kompleksową realizację oraz wyłonienie zwycięzców.

Byliśmy także odpowiedzialni za całościowe zarządzanie profilami Banku w social mediach, od przygotowania copy i kreacji, po moderację profilu w trybie 24/7.

W ramach kampanii mediowej byliśmy odpowiedzialni za promocję materiałów influencerów oraz promocję konkursu #NaZmiany w social mediach.

Wykorzystaliśmy cały wachlarz dostępnych formatów: instastories, karuzele, video posty, posty statyczne, gify. Wyświetlenia kampanii liczymy w milionach!

Cała kampania “Kobiety na banknotach” otrzymała nominację do Cannes Lions w kategorii PR Lions. Jesteśmy dumni, że nasze działania były jej częścią!

Zapytaj nas o propozycje dla Twojej marki

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice