Kampania banku BNP Paribas “Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” odbiła się szerokim echem. Jej głównym celem było wywołanie dyskusji na temat roli kobiet we współczesnym świecie, a także ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym.
Mocnym elementem kampanii była także współpraca z czołowymi influencerami. Wraz z Ewą @Szpilkiwplecaku stworzyliśmy dedykowany materiał video, promujący konkurs i kredyt gotówkowy #NaZmiany.
Współpracowaliśmy również z Filipem Chajzerem, LovingIt, Marysią i Michałem Góreckimi, Aktywnie Przez Świat, Dawidem Koczurem oraz Robertem Buczyńskim, którzy prowadzili komunikację z użytkownikami na FB oraz IG.
Jako działanie niestandardowe zrealizowaliśmy aktywację, w której znani rysownicy przygotowali własny pomysł na wizerunek kobiety na karcie płatniczej Banku, a internauci głosowali na najlepszy projekt, który następnie trafił do obiegu.
Rysownikami zaangażowanymi w akcję byli: Marta Frej, Jan Kallwejt, Agata Nowicka oraz Olga Korban.
Byliśmy odpowiedzialni za kompleksową realizację KONKURSU #NaZmiany, w którym główną nagrodą było 10 000 zł.
Odpowiadaliśmy za stworzenie mechanizmu i regulaminu konkursu, kompleksową realizację oraz wyłonienie zwycięzców.
Byliśmy także odpowiedzialni za całościowe zarządzanie profilami Banku w social mediach, od przygotowania copy i kreacji, po moderację profilu w trybie 24/7.
W ramach kampanii mediowej byliśmy odpowiedzialni za promocję materiałów influencerów oraz promocję konkursu #NaZmiany w social mediach.
Wykorzystaliśmy cały wachlarz dostępnych formatów: instastories, karuzele, video posty, posty statyczne, gify. Wyświetlenia kampanii liczymy w milionach!
Cała kampania “Kobiety na banknotach” otrzymała nominację do Cannes Lions w kategorii PR Lions. Jesteśmy dumni, że nasze działania były jej częścią!