Performance Marketing
16 kanałów reklamowych, z których jeszcze nie korzystasz
Od lat zdecydowana większość agencji marketingowych i freelancerów stawia na Google Ads i Facebooka. Ostatnio jednak Internet dywersyfikuje się coraz bardziej.
Właśnie dlatego Michał Bednarczyk, head of performance w Green Parrot i ekspert od marketing automation, przygotował zestawienie 16 miejsc, w których warto reklamować produkty lub usługi. Miejsc, o których być może jeszcze nie słyszała Twoja konkurencja, Twój dział marketingu ani Twoja agencja digitalowa.
specjalistów od paid media i performance marketingu, którzy chcą wyprzedzać wiedzą konkurencję
przedsiębiorców, CEO i właścicieli firm, którzy chcą poznać nowe sposoby dotarcia do klientów i pozyskiwana leadów
liderów sprzedaży, brand managerów i marketerów, którzy chcą szybciej i taniej „dowieźć” sprzedażowe i marketingowe KPI
szefów i pracowników agencji marketingowych, którzy szukają nowych rozwiązań i inspiracji dla swoich klientów
dowiedzieć się, jak prowadzić kampanie na Spotify, uruchamiać reklamy na Twitterze i korzystać z Pinterest Ads
budować siłę Twojej marki w nowych mediach i zrobić krok przed Twoją konkurencją, która dopiero uczy się reklam w Google i Meta Ads
zobaczyć, gdzie dziś już są lub niebawem mogą być Twoi potencjalni klienci
testować i poznawać kanały i formaty reklamowe, dedykowane Gen Z i kolejnym pokoleniom konsumentów