SLA:

wsparcie specjalistów IT dla Twojej firmy!

SLA (Service Level Agreement) w Develtio to fachowe i szybkie wsparcie merytoryczne i techniczne ekspertów IT w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów Twojego biznesu w cyfrowym świecie.

Jako specjaliści od SLA zadbamy o Twoje:

Firmowe strony internetowe
eCommerce i sklepy internetowe
Aplikacje webowe
Aplikacje mobilne
Bazy danych i big data
Systemy informatyczne
Usługi w chmurze (cloud computing)
Serwery dedykowane
SLA w Develtio
to krótki czas reakcji
W ramach SLA masz do dyspozycji pakiet godzin, który możesz wykorzystać na realizację dowolnych zadań przez zespół specjalistów Develtio. Nowa podstrona na firmowej stronie WWW, dodatkowa funkcja Twojej aplikacji, błędy serwera, integracja oprogramowania, czy odzyskanie bazy danych? To i wiele więcej zrobimy dla Ciebie w trybie ASAP.
SLA w Develtio
to gwarancja bezpieczeństwa
Tworzymy od zera strony WWW i aplikacje mobilne, więc wiemy, jak dbać o ich bezpieczeństwo i sprawność. Zabezpieczymy dane i informacje Twojej firmy, a także Twoich Klientów.

W ramach opieki i wsparcia SLA zapewniamy:

Opiekę dedykowanego, doświadczonego Project Managera
Stały kontakt, sprawny helpdesk i szybką reakcję na awarie serwerów, stron WWW, aplikacji i systemów IT w Twojej firmie
Prace utrzymaniowe i serwisowe
Projektowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności, podstron i integracji
Przywracanie kopii zapasowych
Zespół copywriterów, graphic designerów i specjalistów UX/UI do Twojej dyspozycji
Zarządzanie treściami i dodawanie nowych treści na firmowej stronie WWW lub w aplikacji mobilnej (np. nowych produktów lub blog postów)
Specjalistyczne doradztwo i konsultacje IT

Jak działa SLA w Develtio w praktyce?

1
Wysyłasz do nas zgłoszenie problemu lub potrzebę wdrożenia zmian i aktualizacji na Twojej stronie WWW, firmowym serwerze lub w aplikacji
2
Ustalasz szczegóły z przypisanym Ci na stałe Project Managerem i zatwierdzasz cały koncept
3
Nasz zespół rozpoczyna projekt: copywriter przygotowuje treści, UX/UI designer projektuje layout, programista koduje i wdraża gotowe rozwiązanie, a tester sprawdza, czy wszystko działa zgodnie z przyjętymi założeniami
4
Gotowe! Całość zajęła nam 9 godzin. Pozostały czas w pakiecie SLA możesz wykorzystać na inne zadania i projekty.
Chcesz przetestować SLA w Develtio?
Zostaw nam swój kontakt:
Skontaktuj się

Czym zajmuje się software house Develtio?

Od 2016 roku zdobywamy doświadczenie w świecie IT i digital marketingu we współpracy z mikro-biznesami, jak i globalnymi korporacjami
Jasne zasady współpracy: dokładny opis usług, dostępnych w pakiecie SLA, procedur zgłaszania awarii, monitoringu bieżących działań i raportowania
Określony w umowie, krótki czas reakcji i priorytetyzowanie zgłoszeń
Pomoc w kryzysowych sytuacjach, np. podczas phishingu
Różne formy wsparcia: od konsultingu i integracji oprogramowania po naprawę problemu i realizację nowego projektu od A do Z
Dedykowany Project Manager i zespół projektowy in-house
Szkolenia i warsztaty IT dla Klientów Develtio
Specjaliści z różnych dziedzin, dostępni od zaraz w ramach pakietu SLA: UX, UI, front-end, back-end, tester, graphic designer, copywriter, SXO, devops, analityka

Dlaczego warto wybrać SLA w Develtio?

Odciążamy działy marketingu i IT w Twojej firmie.
Zapewniamy cenne i unikatowe kompetencje.
Dostarczamy zasoby, których zawsze brakuje w każdym biznesie: czas i technologiczną wiedzę.
Dbamy o ciągłość funkcjonowania aplikacji, stron internetowych i systemów IT.
Dobieramy optymalne technologie, koordynujemy i wdrażamy prace rozwojowe i serwisowe za Ciebie.
Wspieramy Klientów bezpośrednio lub we współpracy z agencjami marketingowymi i innymi software house’ami.

Wsparcie IT: co dodatkowo zawiera usługa SLA?

Bezpieczeństwo systemów IT w Twojej firmie
Chcesz uchronić przed atakami i phishingiem bazę danych Twoich Klientów, bazę danych systemu ERP, archiwum umów i zamówień lub dokumenty księgowe? Wsparcie IT w postaci SLA od Develtio pomoże Ci zabezpieczyć wszystkie kluczowe dane firmowe.
Audyt IT
Sprawdzimy, czy systemy informatyczne w Twojej firmie, serwery i bazy danych, firmowa strona WWW i aplikacja mobilna działają maksymalnie wydajnie i efektywnie. Raport z audytu IT będzie punktem wyjścia do wsparcia SLA: postawimy diagnozę i zaproponujemy odpowiednie rozwiązania IT.
Integracja oprogramowania
Jak połączyć systemy CRM z ERP? Jak wykorzystać automatyzacje w e-commerce? Jak wdrożyć pakiet Google Workspace w firmie i zintegrować go z aktualnie używanym oprogramowaniem? Z SLA od Develtio nie musisz szukać odpowiedzi na te pytania. Zajmiemy się tym za Ciebie.
Dedykowane oprogramowanie
Każdy biznes ma swoje indywidualne potrzeby, także w zakresie oprogramowania. Przeanalizujemy procesy w Twojej firmie, a następnie zaprojektujemy, zakodujemy i uruchomimy dedykowanie aplikacje i systemy, które pomogą zdigitalizować i usprawnić Twój biznes.

WordPress SLA

Strony WWW na WordPress to nasza specjalność. W ramach usługi WordPress SLA w Develtio
nie będziesz już martwić się o:

Dodawanie treści, nowych podstron i formularzy na Wordpress
Zarządzanie contentem na WordPress
Instalowanie i aktualizacja wtyczek WordPress
Stabilność i bezpieczeństwo WordPress (m.in. usuwanie wirusów, czy aktualizacje)
Chcesz przetestować SLA w Develtio?
Zostaw nam swój kontakt:
Skontaktuj się

Co to jest SLA (Service Level Agreement)?

SLA (ang. Service Level Agreement)
to usługa współpracy serwisowej pomiędzy klientem a firmą IT. Definiuje ona czas reakcji specjalistów na kłopoty z systemami informatycznymi, czy potrzeby zmian i aktualizacji np. strony WWW lub aplikacji.

 

Zakres wsparcia IT i warunków SLA definiuje specjalna umowa, zawarta pomiędzy firmą IT (np. Develtio) a klientem, działającym w dowolnej branży, dla którego ważna jest cyfrowa stabilność i bezpieczeństwo jego firmy. Umowa SLA to gwarancja jakości i terminowości zadań, realizowanych przez zleceniobiorcę. Jej treść musi być elastyczna i rozwijać się wraz ze zmieniającymi się potrzebami biznesowymi Klienta.

 

Zakres SLA jest zwykle ustalany indywidualnie, zgodnie z potrzebami konkretnej firmy. Projektowanie usługi SLA i jej “szycie na wymiar” to duże wyzwanie. Umowa określa nie tylko ilość godzin w skali miesiąca, z jakich na żądanie może skorzystać Klient w ramach pakietu, ale także to, czy w razie potrzeby może dokupić ich więcej. Muszą być w niej wyszczególnione zadania i tematy, którymi mają zajmować się specjaliści IT od dostawcy.
Co powinna zawierać umowa SLA?
Wzór, wskaźniki SLA i KPI.
Umowy SLA na świadczenie usług IT mają przede wszystkim określać cele biznesowe, na jakich Ci zależy w ramach współpracy z dostawcą. Szczegółowo opisuje standardy działania i mechanizmy naprawcze, czy formy raportowania.
Jeśli chcesz porównać oferty SLA, zwróć uwagę na wskaźniki SLA, które łatwo ze sobą zestawić. Sprawdź, czy w praktyce umowa SLA, którą rozważasz, zawiera:

Czas reakcji dostawcy SLA na Twoje zgłoszenie

czyli ile maksymalnie czasu może upłynąć pomiędzy Twoim zgłoszeniem a wiadomością zwrotną z helpdesku SLA

Czas rozwiązania problemu w ramach SLA

lub wdrożenia workaround - rozwiązania zastępczego, które pozwoli Twoim pracownikom działać, a naszym programistom prowadzić prace serwisowe

Dokładne opisy usług i procedur

m.in. zgłaszania awarii, raportowania, monitoringu i konsultingu

Konkretne ilości roboczogodzin

dostępnych w ramach pakietu SLA

Konsekwencje i kary dla dostawcy

wynikające z niespełnienia zapisów umowy SLA

Skontaktuj się z nami

Robert Juszczyk
Managing Partner

EVERGREEN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Internacjonalizacja oferty firmy EVERGREEN GROUP na rynkach eksportowych w wyniku realizacji programu promocji branży IT/ICT. Projekt firmy ma na celu promocję oferty wnioskodawcy na rynkach perspektywicznych. Bezpośrednim celem projektu jest zwiększenie sprzedaży produktów eksportowych oferowanych przez firmę EVERGREEN GROUP, w wyniku realizacji programu promocji branży IT na przestrzeni następnych czterech lat. Dofinansowanie projektu z UE: 294 880.00 zł