Kampania 360°
w branży dietetycznej

Celem naszej współpracy było wyraźne zaistnienie suplementów diety, szczególnie w segmencie kobiet w wieku 25-60 lat. Najważniejszym miernikiem sukcesu kampanii miał być wzrost sprzedaży i… udało się! W jaki sposób? O tym opowiada Katarzyna Kalend, odpowiedzialna za realizację całego projektu z ramienia Green Parrot.

NASZE WYZWANIE:
Kluczowe było dla nas budowanie świadomości wartości marki i jej produktów przy wsparciu ambasadorów i influencerów.
Finalnie nasze wspólne działania miały prowadzić do zwiększenia obrotów firmy.

Brand, dla którego realizowaliśmy kampanię 360° to młoda, ambitna, innowacyjna polska marka suplementów diety, których założyciele nie zgadzają się z jakością i działaniem produktów, jakie oferuje konkurencja. Produkty marki są rozpoznawalne i chętnie wybierane przez konsumentów na polskim rynku, a od niedawna podbijają rynki zagraniczne.

 

ROZWIĄZANIE

Kampania reklamowa 360°
dla producenta suplementów diety

zawierała mnóstwo składowych elementów w różnych kanałach komunikacji. Nasz Zespół był odpowiedzialny za:

prowadzenie i rozwój polskich i zagranicznych social media marki (Facebook i Instagram) – przygotowanie kreacji i postów, video i animacji, organizacja konkursów, współpraca z partnerami marki,
performance marketing: kampanie Facebook Ads, Instagram Ads i Google Ads, w tym remarketing – od ustawienia konta przez bieżące optymalizacje, kreacje i content aż po raportowanie,
organizowanie i promocja okazjonalnych akcji rabatowych w sklepie e-commerce, razem z aktualizacją strony WWW pod konkretne kampanie (np. Black Week, Tydzień darmowej dostawy),
zadbanie o premiery i wprowadzanie nowych produktów na rynek, w tym w sklepie online,
influencer marketing – research, formalności, content plan, egzekucja, kontrola, raportowanie, rozliczanie,
znalezienie ambasadorów marki oraz organizacja sesji zdjęciowej marki z rozpoznawalną osobistością w show biznesie,
redagowanie i oprawa graficzna newsletterów,
przygotowanie materiałów BTL (m.in. ulotki, torby prezentowe),
bieżący konsulting i wsparcie marketingowe,
reklamy w mediach zewnętrznych (np. Wprost, Zwierciadło, Magazyn Mama).

Rezultaty

120
influencerów, z którymi marka nawiązała stałą współpracę.
+ 16 000
pozyskanych organicznie followersów i fanów w 6 miesięcy.
2 17
Zwiększenie portfolio produktowego z 2 do 17 produktów.
+ 400%
wyższa sprzedaż.
900%
więcej Klientów, rejestrujących się w sklepie online.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice