Kampania 360°
dla pharma & medical

Klient poszukiwał marketingowego partnera, który wesprze ich biznes w szeroko rozumianych działaniach kreatywnych i performance’owych w wymiarze 360°.

NASZE WYZWANIE:
Naszym celem było zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności produktu na polskim rynku

Zaczęliśmy od rekomendacji kanałów reklamowych, kreacji i działań, które miały zrealizować założone przez firmę cele biznesowe. Finalnie zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy całą strategię marketingową razem z polskim oddziałem Klienta.

Nasz klient to marka farmaceutyczna należąca do dużego, globalnego koncernu – jej kluczowym produktem są leki OTC (m.in. krople do oczu bez recepty).

NASZE WYZWANIE:
Naszym celem było zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności produktu na polskim rynku

Zaczęliśmy od rekomendacji kanałów reklamowych, kreacji i działań, które miały zrealizować założone przez firmę cele biznesowe. Finalnie zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy całą strategię marketingową razem z polskim oddziałem Klienta.

ROZWIĄZANIE:

Przygotowaliśmy animację produktową, które trafiły w formie reklam do kin i serwisów VOD

61% użytkowników YouTube obejrzało reklamę do końca: to potwierdza jej jakość, kreatywną skuteczność i wartość merytoryczną.

Zrealizowaliśmy produktową sesję zdjęciową.
Zaprojektowaliśmy copy i kreacje, a także uruchomiliśmy i zoptymalizowaliśmy kampanie performance marketingowe w ramach systemów reklamowych:
  • Google Search
  • Facebook Ads
  • LinkedIn Ads
  • YouTube Ads
  • VOD Player Ads
  • GDN z geotargetowaniem
  • Remarketing
Przeprowadziliśmy kampanie content marketingowe, nakierowane na farmaceutów na Facebooku i LinkedIn, zgodnie z najlepszymi praktykami i regulacjami prawnymi, dotyczącymi branży pharma & medical.

Rezultaty

Skuteczna kampania omnichannel

13%

Zadbaliśmy o tyle więcej przejść na stronę WWW

Wartościowy content

81%

O tyle wydłużyliśmy czas trwania sesji na stronie WWW

Większa popularność brandu

69%

O tyle zwiększyliśmy ilość zapytań brandowych w Google

Dobry ruch

3%

Aż tylu użytkowników strony WWW zainteresowało się zakupem

Za koordynację i realizację całego
projektu odpowiadały:

Lidia Krasowska

Group Account Leader

Anna Nowak

SEM Specialist

Opinia klienta

W zespole Green Parrot dostrzegamy realne wsparcie i zaangażowanie w nasze projekty. To szczególnie ważne we wprowadzaniu nowych produktów na rynek i budowaniu świadomości od zera. W jednym miejscu otrzymujemy zarówno specjalistów od płatnych reklam w internecie, jak i kreatywne głowy, którym nie brakuje pomysłów na posty, grafiki i animacje produktowe.

Brand Manager z branży pharma & medical

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice