Klient poszukiwał marketingowego partnera, który wesprze ich biznes w szeroko rozumianych działaniach kreatywnych i performance’owych w wymiarze 360°.
Zaczęliśmy od rekomendacji kanałów reklamowych, kreacji i działań, które miały zrealizować założone przez firmę cele biznesowe. Finalnie zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy całą strategię marketingową razem z polskim oddziałem Klienta.
Nasz klient to marka farmaceutyczna należąca do dużego, globalnego koncernu – jej kluczowym produktem są leki OTC (m.in. krople do oczu bez recepty).
Zaczęliśmy od rekomendacji kanałów reklamowych, kreacji i działań, które miały zrealizować założone przez firmę cele biznesowe. Finalnie zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy całą strategię marketingową razem z polskim oddziałem Klienta.
ROZWIĄZANIE:
Przygotowaliśmy animację produktową, które trafiły w formie reklam do kin i serwisów VOD
61% użytkowników YouTube obejrzało reklamę do końca: to potwierdza jej jakość, kreatywną skuteczność i wartość merytoryczną.
13%
Zadbaliśmy o tyle więcej przejść na stronę WWW
81%
O tyle wydłużyliśmy czas trwania sesji na stronie WWW
69%
O tyle zwiększyliśmy ilość zapytań brandowych w Google
3%
Aż tylu użytkowników strony WWW zainteresowało się zakupem
Za koordynację i realizację całego
projektu odpowiadały:
Lidia Krasowska
Group Account Leader
Anna Nowak
SEM Specialist
W zespole Green Parrot dostrzegamy realne wsparcie i zaangażowanie w nasze projekty. To szczególnie ważne we wprowadzaniu nowych produktów na rynek i budowaniu świadomości od zera. W jednym miejscu otrzymujemy zarówno specjalistów od płatnych reklam w internecie, jak i kreatywne głowy, którym nie brakuje pomysłów na posty, grafiki i animacje produktowe.
Brand Manager z branży pharma & medical