Moderacja Social Media i Live Chat

na stronach WWW

Umów się na spotkanie
Oferta Moderacja Social Media i Live Chat

W Green Parrot od ponad 10 lat prowadzimy moderację kanałów social media oraz wspieramy naszych klientów w komunikacji poprzez live chaty. Nasza oferta to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą poprawić jakość obsługi swoich Klientów przy zachowaniu niskich kosztów procesów obsługi.

Konsumenci oczekują obecnie od firm, że będą dla nich dostępne 24h na dobę, siedem dni w tygodniu. To oczywiste wyzwanie dla działów obsługi klienta. Na tym jednak nie koniec.

Również większość działów marketingu dostrzega potrzebę budowania relacji z konsumentem i angażowania go w komunikację one-to-one. Obecna sytuacja to oczywiście efekt rewolucji social mediów oraz zaciętej walki konkurencyjnej o uwagę i portfel konsumenta. Twoja strona, twój fan page na Facebooku, czy profil na Instagramie, to coś więcej niż zbiór informacji. To doskonała okazja do zaangażowania konsumenta i zbudowania z nim relacji.

odsetek konsumentów oczekujących wsparcia w kanale live chat i messenger w zależności od etapu doświadczenia z marką:
Informacje o marce:

Live Chat: 20%

Messenger: 23%

Zakup:

Live Chat: 33%

Messenger: 18%

Customer Service:

Live Chat: 42%

Messenger: 21%

Całodobowe wsparcie i moderacja. Pracujemy, kiedy Ty śpisz.

Szybki czas reakcji na komentarze i wiadomości.

Najwyższa jakość obsługi i wytrenowana załoga.

Wielokanałowość: Facebook, Live Chat, Instagram, YouTube, Twitter.

Co dostajesz?

  • Wytrenowany, zawsze dostępny team CFO.
  • Szybsza, wysokiej jakości obsługa konwersacji i komentarzy.
  • Doświadczenie w zarządzaniu krytyką i komunikacj kryzysowej.
  • Raportowanie i wskazywanie okazji do ulepszenia interakcji one-to-one z konsumentami.
  • Płaska, jasno określona taryfa, za jasno określoną pracę

Korzyści

  • Oszczędzasz na rekrutacjach szkoleniu i wdrażaniu pracowników.
  • Większa liczba klientów/leadów.
  • Możesz spać spokojnie, bo wiesz, że cały czas czuwamy nad Twoją marką i potencjalnymi niezadowolonymi klientami.
  • Wiesz, jak rozwijać swój biznes, wskazujemy Ci szanse do wykorzystania w dynamicznie rozwijającym się kanale komunikacji one-to-one.
  • Otrzymujesz jedną fakturę miesięcznie, która jest co najmniej dwa razy niższa niż pensja osoby prowadzącej moderację i komunikację na live chacie.

Pakiety Chat Force One

Aby sprostać oczekiwaniom klientów wprowadziliśmy specjalną ofertę pakietową Chat Force One. Zobacz jakie korzyści oferujemy.

basic

150

Konwersacji Live Chat
i Facebook Messenger na miesiąc

100

Odpowiedzi na komentarze na miesiąc

Godziny obsługi: 9:00 – 17:00
Dni obsługi: pon. – pt.
Czas reakcji: do 30 min.

Obsługiwane kanały:
• Live Chat, Facebook Messenger
• Facebook, Instagram,
Youtube, Twitter

999zł/mies.

sprawdź

regular

360

Konwersacji Live Chat
i Facebook Messenger na miesiąc

250

Odpowiedzi na komentarze na miesiąc

Godziny obsługi: 8:00 – 23:00
Dni obsługi: 7 dni w tygodniu
Czas reakcji: do 17:00 – 30 min.
po 17:00 – 60 min.


+ raportowanie

Obsługiwane kanały:
• Live Chat, Facebook Messenger
• Facebook, Instagram,
Youtube, Twitter

1799zł/mies.

sprawdź

active

900

Konwersacji Live Chat
i Facebook Messenger na miesiąc

650

Odpowiedzi na komentarze na miesiąc

Godziny obsługi: 8:00 – 23:00
Dni obsługi: 7 dni w tygodniu
Czas reakcji: do ustalenia

+ raportowanie
+ baza wiedzy

Obsługiwane kanały:
• Live Chat, Facebook Messenger
• Facebook, Instagram,
Youtube, Twitter

4250zł/mies.

sprawdź

full

1950

Konwersacji Live Chat
i Facebook Messenger na miesiąc

1500

Odpowiedzi na komentarze na miesiąc

Godziny obsługi: 24h na dobę
Dni obsługi: 7 dni w tygodniu
Czas reakcji: do ustalenia

+ raportowanie
+ baza wiedzy

Obsługiwane kanały:
• Live Chat, Facebook Messenger
• Facebook, Instagram,
Youtube, Twitter

8200zł/mies.

sprawdź
Jeśli potrzebujesz oferty indywidualnej napisz do nas –

przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb.

oferta indywidualna

Wybrani Klienci Green Parrot

Moderacja Social Media

BNP Paribas
Onet
Upc
STR8
Yves Rocher
Po prostu energia
C thru
Unipharm
Marriott Warsaw
Sesderma
Mary Kay
Thea
Polbruk
Kioskpolis
Humana
Fotojoker
Willanovia
Elektrownia Powiśle
Opel Auto Żoliborz
Killys

Konwersacje FB Messenger
& Live Chat

Yves Rocher
BNP Paribas
STR8
Upc
C thru
Zeiss
Scanmed
Natura Siberica
Killys

Zapytaj nas o propozycję dla Twojej marki

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice