Biuro Warszawa

(022) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(022) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

Blog

Roboty od żmudnej roboty, czyli zastosowanie marketing automation w praktyce

Kilka słów o historii Mamy rok 2014, niegasnący boom na zakupy internetowe wciąż jeszcze wzbudza wśród przedsiębiorców dreszczyk podekscytowania – możemy sprzedawać wszędzie bez zakładania dziesiątek siedzib w Polsce, czy za granicą. Zamiast w lokale i wyposażenie, inwestujesz w sprawną reklamę i zespół specjalistów. O ile nie jesteś szczęśliwcem, któremu udało się wyłowić z konkurencyjnego...

Jak działa plakat?

Kosma Ostrowski, Art Director Podstawową cechą dobrze funkcjonującego plakatu jest przede wszystkim oddziaływanie na wyobraźnie i emocje adresatów. Powinien dać się̨ łatwo zapamiętać́, przyciągnąć wzrok i zwrócić uwagę. Autor powinien postawić na grę skojarzeń, słów i symboliki. Prosty, minimalistyczny layout to zwykle najlepszy pomysł. Informacja powinna być́ spójna, zwięzła, rzeczowa i zrozumiała, tak aby treść́...

Kryzysów w social media nie powodują klienci

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Kusi mnie chęć postawienia tezy, że nie ma czegoś takiego jak kryzysy w social media. Oczywiście możemy wyróżnić kryzysy komunikacyjne, które mają swoje początki na Facebooku, Twitterze czy blogu i te zazwyczaj związane są z nieudanymi działaniami reklamowymi prowadzonymi w tych kanałach. Może to być wadliwa aplikacja konkursowa, nieodpowiedni lub kontrowersyjny...

Klient nasz Fan!

Szymon Paroszkiewcz, Creative Director   Na rynku wciąż zakorzenionych jest wiele błędnych założeń odnośnie tego jakie korzyści niesie za sobą posługiwanie się social media marketingiem. Warto uświadomić sobie, że działania na Facebook-u, czy Twitterze mogą nie tylko wspierać sprzedaż, czy budować pozytywny wizerunek marki, ale również ułatwić nam wgląd w potrzeby i postawy konsumentów. Facebook:...

Dlaczego po podróży z bohaterem marki możesz wrócić odmieniony?

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Brand hero to fikcyjna postać, którą autorzy marki obdarzyli charakterystycznym wizerunkiem, cechami i wartościami, które są stałe w czasie oraz zgodne z podstawowymi charakterystykami danej marki. Bohater powinien mieć coś wspólnego z cechami produktu, bądź marki oraz nawiązywać do przedstawicieli grupy docelowej czy korzyści jakich dostarcza dany brand. Jak się okaże...

Content marketing, czyli wkrótce wszyscy będziemy pracować w wydawnictwach

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Początków content marketingu, czyli działań polegających na pozyskiwaniu i retencji klienta poprzez publikowanie angażujących i przydatnych treści szukać należy w obszarze public relations i custom publishingu. Główną ideą takiego podejścia było takie pozycjonowanie firmy i jej produktu w mediach, aby stawały się one częścią konsumowanej treści programu telewizyjnego, radiowego czy artykułu...

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Pliki cookie Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”). Podobnie postępuje większość dużych witryn internetowych.
Czytaj więcej