Chat with us, powered by LiveChat

Biuro Warszawa

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

plac Wolności 4/3

Katowice

Blog

Dlaczego po podróży z bohaterem marki możesz wrócić odmieniony?

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Brand hero to fikcyjna postać, którą autorzy marki obdarzyli charakterystycznym wizerunkiem, cechami i wartościami, które są stałe w czasie oraz zgodne z podstawowymi charakterystykami danej marki. Bohater powinien mieć coś wspólnego z cechami produktu, bądź marki oraz nawiązywać do przedstawicieli grupy docelowej czy korzyści jakich dostarcza dany brand. Jak się okaże...

agencja content marketing warszawa

Content marketing, czyli wkrótce wszyscy będziemy pracować w wydawnictwach

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Początków content marketingu, czyli działań polegających na pozyskiwaniu i retencji klienta poprzez publikowanie angażujących i przydatnych treści szukać należy w obszarze public relations i custom publishingu. Główną ideą takiego podejścia było takie pozycjonowanie firmy i jej produktu w mediach, aby stawały się one częścią konsumowanej treści programu telewizyjnego, radiowego czy artykułu...

Czy i jak mierzyć ROI nowych mediów?

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director If a metric won’t change the way you behave, then it’s a bad metric Ben Yoskovitz, autor Lean Analytics. Choć nowe media na dobre zagościły już w budżetach reklamowych większości firm, to wciąż nierzadko słyszę opinie typu: social nie sprzedaje, robimy to, bo wszyscy to robią; media społecznościowe to tylko budowanie...

Jak złapać „Głodnego Człowieka” w sieci?

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Zastanówmy się nad ścieżkami „Głodnego Człowieka” w sieci. Być może w pierwszej kolejności wyciągnie telefon i wpisze zapytanie do Google Maps lub po prostu do wyszukiwarki. Chyba że wcześniej otworzy Facebooka i zobaczy w swoim strumieniu aktualności post przedstawiający smakowite danie. Po kliknięciu weń pojawi mu się fanpage marki, najnowsze aktualności,...

Społecznościowe rewolucje

Natalia Wasyluk, Account Manager   W branży hotelarskiej wciąż panują fałszywe przekonania odnośnie do korzyści związanych z wykorzystaniem marketingu społecznościowego. Warto uświadomić sobie, że prowadzenie komunikacji w oparciu o Facebooka, Twittera, YouTube’a czy ostatnio Snapchata mogą nie tylko tworzyć pozytywny wizerunek hotelu, ale również ułatwić wgląd w potrzeby i postawy konsumentów oraz co najważniejsze wspierać...

Czy komunikatory to nowe media społecznościowe?

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Spotykam się coraz częściej u marketrów z poglądem, iż tradycyjne media społecznościowe jak Facebook, Twitter (który od lat walczy z problemami finansowymi) czy Instagram to już przeżytek. Ich zdaniem nowymi mediami społecznościowymi staną się komunikatory. Czy rzeczywiście mamy do czynienia z radykalnym zwrotem kursu? Czy komunikatory doprowadzą Marka Zuckerberga na kozetkę?...