Chat with us, powered by LiveChat

Biuro Warszawa

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

plac Wolności 4/3

Katowice

Blog

Co to właściwie jest to Marketing Automation?

  Słyszałeś już kilkukrotnie o pojęciu Marketing Automation, ale nie do końca rozumiesz, na czym polega i jakie korzyści może wnieść do Twojej firmy? Poznaj sedno automatyzacji działań marketingowych oraz kluczowe elementy procesu pozyskiwania klientów.   Serce Marketing Automation… …to identyfikacja klienta w czasie rzeczywistym, przypisanie mu odpowiednich tagów i odpowiednia klasyfikacja. Precyzując, na tym...

Roboty od żmudnej roboty, czyli zastosowanie marketing automation w praktyce

Kilka słów o historii Mamy rok 2014, niegasnący boom na zakupy internetowe wciąż jeszcze wzbudza wśród przedsiębiorców dreszczyk podekscytowania – możemy sprzedawać wszędzie bez zakładania dziesiątek siedzib w Polsce, czy za granicą. Zamiast w lokale i wyposażenie, inwestujesz w sprawną reklamę i zespół specjalistów. O ile nie jesteś szczęśliwcem, któremu udało się wyłowić z konkurencyjnego...

Jak działa plakat?

Kosma Ostrowski, Art Director Podstawową cechą dobrze funkcjonującego plakatu jest przede wszystkim oddziaływanie na wyobraźnie i emocje adresatów. Powinien dać się̨ łatwo zapamiętać́, przyciągnąć wzrok i zwrócić uwagę. Autor powinien postawić na grę skojarzeń, słów i symboliki. Prosty, minimalistyczny layout to zwykle najlepszy pomysł. Informacja powinna być́ spójna, zwięzła, rzeczowa i zrozumiała, tak aby treść́...

generacja z kim sa czego chca dokad zmierzaja

Generacja Z: kim są, czego chcą, dokąd zmierzają?

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Z dużą dozą prawdopodobieństwa jesteś członkiem generacji X lub Y. Znasz też na pewno wiele stereotypów i etykiet dotyczących leniwych, nieznoszących krytyki igreków, czy zagubionych w rzeczywistości, cynicznych iksów. Podstawową „gębą” jaką dokleja się najmłodszej generacji Z, jest kompletne uzależnienie od ekranów, Internetu oraz umiejętność koncentracji uwagi godna muszki owocówki (niektóre...

Kryzysów w social media nie powodują klienci

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Kusi mnie chęć postawienia tezy, że nie ma czegoś takiego jak kryzysy w social media. Oczywiście możemy wyróżnić kryzysy komunikacyjne, które mają swoje początki na Facebooku, Twitterze czy blogu i te zazwyczaj związane są z nieudanymi działaniami reklamowymi prowadzonymi w tych kanałach. Może to być wadliwa aplikacja konkursowa, nieodpowiedni lub kontrowersyjny...

Klient nasz Fan!

Szymon Paroszkiewcz, Creative Director   Na rynku wciąż zakorzenionych jest wiele błędnych założeń odnośnie tego jakie korzyści niesie za sobą posługiwanie się social media marketingiem. Warto uświadomić sobie, że działania na Facebook-u, czy Twitterze mogą nie tylko wspierać sprzedaż, czy budować pozytywny wizerunek marki, ale również ułatwić nam wgląd w potrzeby i postawy konsumentów. Facebook:...