Biuro Warszawa

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

Blog

Business Model Canvas

Prosty przewodnik po Business Model Canvas

Masz świetny pomysł na biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Nie idzie Ci pisanie biznesplanu? Wyobraź sobie, że wystarczy tylko jedna kartka papieru, żeby zaprojektować model biznesowy. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest szablon modelu biznesowego i jak go wykorzystać w praktyce. Czym jest Business Model Canvas? Szablon modelu biznesowego (ang. Business Model...

Showcase najlepszych reklam pandemii - Green Parrot

Showcase najlepszych reklam czasu pandemii

Reklamy komentują otaczającą nas rzeczywistość, ale też kreują nasze oczekiwania wobec niej. Tylko co, jeśli ta właśnie – otaczająca nas rzeczywistość – sprawia, że powinniśmy swoje oczekiwania zamknąć w domu (a siebie wraz z nimi)? Jak do takich realiów odniosą się reklamy?

Teoria Archetypów: czyli co zrobić, aby twój produkt NIE był tylko towarem

Chociaż wszystkie brandy to tak naprawdę firmy, z którymi łączą nas głównie relacje transakcyjne (oni dają Ci produkt/usługę, a Ty dajesz im swoje pieniądze), to jednak z niektórymi markami czujemy niewytłumaczalną więź, jesteśmy wobec nich lojalni, a nawet… darzymy je sympatią.  Co nas do nich przyciąga? Dlaczego ponownie wychodzimy z marketu z puszką coca-coli, a...

Tworzenie treści, które nie sprzedają – content marketing

Inwestujesz w content marketing, bo nie chcesz być w tyle za konkurencją. Piszesz artykuły na bloga, dbasz o regularne wpisy w social mediach. Po jakimś czasie widzisz jednak, że to nie przynosi ci żadnych korzyści. Jak sprawić, żeby marketing treści był skuteczny? Zobacz, jakich błędów unikać i dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne treści, które naprawdę sprzedają.

Social Media, które nie działają

Jak nie prowadzić działań w social media? – wpis, który sprawi, że unikniesz błędów

Być może niektóre działania w social media wydają się proste i oczywiste, a wyciągane wnioski już dawno potwierdzone. Ale czy na pewno? Jaki content dziś się liczy i czego oczekują komentujący? Co przyniosą konkursy, a co współpraca z influencerami? Z tego artykułu dowiesz się, jakich działań unikać i które schematy przełamać.

Najważniejsze błędy na stronach zbierających leady – Performance Marketing

Jak ocenić, czy prowadzona przez Ciebie kampania była skuteczna? Jak zweryfikować proces i jakie pytania zadać sobie, kiedy opracowujesz strategię, a później ewaluujesz efekty? Z tego wpisu dowiesz się, na co zwracać uwagę przy planowaniu działań reklamowych i jak ustrzec się przed najpopularniejszymi błędami.

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia.
Polityka Prywatności