Portfolio/str8blog

Bloggers way

STR8

Marka STR8 należąca do firmy Sarantis, została wprowadzona na polski rynek w 2000 r. i bardzo szybko zyskała przychylność klientów. Marka posiada charakterystyczne, ponadczasowe opakowanie i oryginalne, pełne energii zapachy. STR8 nieustanie się rozwija, inspirując się nowymi trendami.

Cel

Celem akcji „Ty ustalasz reguły” było pozycjonowanie marki w Internecie w sposób niekonwencjonalny i wzbudzający pozytywne emocje.

Realizacja

Inspirując się głównym hasłem kampanii STR8: "Ty ustalasz reguły", zaproszona do współpracy 9 znanych blogerów oraz 1 blogerkę, których poproszono o własną interpretację hasła oraz zrealizowanie autorskich konkursów na swoich blogach. Forma konkursów, ich przebieg oraz nagrody były ustalane przez samych blogerów. Wpisom pojawiającym się na nadano dzięki temu naturalny, nieemanujący reklamą, wydźwięk.

Wyniki kampanii

Wygenerowano ponad 900 tys. wyświetleń postów na blogach traktujących o akcji, które zostały skomentowane blisko 2 tys. razy.

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl