Cel

Zwiększenie świadomości marki oraz budowa nowoczesnego wizerunku najsłynniejszcego warszawskiego hotelu.

Marriot Warsaw Hotel

Hotel Marriot Warsaw to najdłużej działający obiekt tej sieci w Europie Środkowo-Wschodniej, posiada 523 pokoje i 16 sal konferencyjnych.

Realizacja

Działania dla warszawskiego hotelu były prowadzone poprzez realizację kampanii społecznościowej dla 4 marek hotelu (Marriott, Panorama, Champions oraz Lobby Bar), opartej o rozbudowaną interakcję z użytkownikami. Komunikacja w mediach społecznościowych prowadzona była dwujęzycznie. Zaprojektowano i zbudowano strony internetowe oraz dedykowane serwisy www.

Wyniki kampanii

W trakcie kampanii na profilach społecznościowych marki przybyło 8 144 fanów Fanpage Marriott Warsaw uzyskał awans do TOP 10 w rankingu Sotrender już w pierwszym miesiącu prowadzenia kampanii.

TOP 10 w rankingu Sotrender w pierwszym miesiącu prowadzenia kampanii

8 144 fanów

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice