Wyznaczamy trendy

By Insomnia

Premierowa kolekcja marki By Insomnia pojawiła się jesienią 2011 roku. Została entuzjastycznie przyjęta przez kobiety doceniające fasony zgodne z trendami ale jednocześnie pozwalające czuć się swobodnie i komfortowo.

Cel

Promocja kolekcji odzieżowych marki By Insomnia, zbudowanie wizerunku marki wyznaczającej trendy.

Realizacja

Strategia zakładała dotarcie do grupy docelowej poprzez media społecznościowe i zaangażowanie konsumentów w kreowanie nowych trendów modowych. Na potrzeby kampanii stworzono profile w serwisach społecznościowych: Facebook, Instagram i Pinterest. Zaprojektowano i uruchomiono aplikacje konkursowe i kampanie reklamowe. Przeprowadzono także szereg kampanii e-mail marketingowych.

bestsellers

Wyniki kampanii

Profile społecznościowe polubiło w ciągu 3 miesięcy 6 500 nowych subskrybentów. Natomiast sprzedaż kolekcji zwiększyła się o 30 proc.

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl