Biuro Warszawa

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

plac Wolności 4/3

Katowice

Blog

Muzyka w tle InstaStories: poznajcie nową funkcję!

Nowości w funkcjach Instagrama pojawiają się ostatnio jak grzyby po deszczu. Nic w tym dziwnego – jako najszybciej rozwijająca się platforma społecznościowa musi zdecydowanie reagować na oczekiwania użytkowników. Funkcja muzyki w tle InstaStories ma być propozycją na ułatwienie dodania utworu w tle relacji. Instagram zmienia się niemalże z dnia na dzień – właściwie już ciężko...

Współpraca z Thea: kampania Nutrof Total

We współpracy z branżą farmaceutyczną czujemy się jak ryba w wodzie! Do grona naszych klientów dołączyła firma Thea - ekspert w dziedzinie produktów okulistycznych.

Instagram Stories. Dowiedz się, czy są skuteczne i wykorzystaj ich potencjał

W 2017 roku Instagram należący do Facebooka wprowadził możliwość dodawania materiałów video lub zdjęć, które znikają z naszego profilu po upływie 24 godzin.

Klient Green Parrot nagrodzony w konkursie Innovation 2018

Nie mogło nas zabraknąć w tegorocznej edycji konkursu Innovation! Wszystko dzięki nagrodzonej kampanii, którą przygotowywaliśmy dla naszego Klienta – BGŻ BNP PARIBAS

Co to są chatboty i jak je wykorzystasz w swojej firmie?

Co to jest Chatbot? Chatbot to program komputerowy który wchodzi w interakcje z użytkownikiem za pomocą naturalnego (ludzkiego) języka. Mówiąc krótko: chatbotem sterujesz za pomocą rozmowy, a on z kolei podaje ci informacje i świadczy usługi za pomocą rozmowy. To tak jakby program komputerowy stał się konsultantem z którym możesz porozmawiać, uzyskać informacje, zarezerwować bilet,...

Case study: Leadowa kampania Adwords w trudnej branży medycznej

  Wraz z początkiem roku zgłosił się do nas klient – Carolina Medical Center, którego potrzebą było przeprowadzenie kampanii pozyskującej leady dla szpitala ortopedycznego. Powierzono nam projekt kampanii obejmującej usługi: ostry dyżur i rehabilitacja ortopedyczna dla dzieci i dorosłych. Naszym celem było pozyskanie 1000 leadów w okresie 16.01-31.03.2018, które dodatkowo zostaną przełożone na sprzedaż. Analiza...