Digital Campaign Specialist

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za:
– planowanie, wdrażanie, prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych FB, Google;
– kontakt z zewnętrznymi dostawcami mediów digitalowych (afiliacja, programy partnerskie, dostawcy);
– opracowywanie strategii oraz aktywne poszukiwanie grup docelowych, metod dotarcia do nich, realizację mediowych i biznesowych celów kampanii;
– aktywne poszukiwanie nowych narzędzi i rozwiązań z zakresu e-commerce oraz performance;
– bieżące śledzenie trendów rynku internetowego oraz monitorowanie działań konkurencji;
– analiza realizowanych kampanii;

Wymagania:

– bardzo dobra znajomość rynku mediów internetowych (Facebook, Google, Display, RTB, Afiliacja, YouTube, LinkedIn);
– minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji kampanii internetowych
– bardzo dobra znajomość dwóch narzędzi spośród poniższych:Facebook Ads, LinkedIn Ads, AdWords, AdForm, iBillboard
– znajomość obsługi narzędzi analitycznych: głównie Google Analytics;
– znajomość segmentu E-commerce w Polsce;
– doświadczenie w prowadzeniu kampanii w modelu: CPC, CPM, CPV, CPA, CPO

W zamian oferujemy:
– pracę w mega fajnym zespole
– możliwość współtworzenia działu mediowego w ramach agencji
– pracę z ciekawymi Klientami
– pracę na Macbooku, chyba że wolisz coś na Windowsie 🙂
– biurko w biurze na Mokotowie (nie Mordor).

CV prosimy przesyłać na adres grzegorz.gorecki@greenparrot.pl










test










#talk – nasz nowy projekt na YouTube

Green Parrot wystartował z autorskim programem video. Gośćmi programu pod nazwą „#talk” będą liderzy biznesu, specjaliści ds. marketingu i komunikacji oraz bohaterowie najbardziej aktualnych i istotnych branżowych wydarzeń. Tematem rozmów będą trendy w marketingu, technologii i biznesie.

 

#talk jest prowadzony przez Szymona Paroszkiewicza, Creative Directora w Green Parrot oraz Krzysztofa Bulskiego, związanego do niedawna z magazynem Brief.

 

Odcinki programu będą pojawiały się co tydzień na naszych profilach społecznościowych agencji oraz na specjalnym kanale #talk na YouTube.

 

Dotychczas gośćmi programu byli m.in Kacper Winiarczyk – General Manager w Uber Polska, Łukasz Kosuniak – Head of B2B Marketing w Samsung Electronics Polska oraz Dorota Haller – Marketing Director (CMO) w Medicover. 










Green Parrot dla Tarasów Zamkowych

Green Parrot rozpoczęła współpracę z jednym z najnowocześniejszych centrów handlowo-rozrywkowych w Polsce: Tarasami Zamkowymi w Lublinie.

Agencja będzie odpowiadać za komunikację centrum handlowego w serwisie Facebook i Instagram oraz za kampanie reklamowe marki w mediach społecznościowych. Zakres współpracy obejmuje koordynację i realizację działań Tarasów Zamkowych w mediach społecznościowych, zgodnie z ustaloną strategią komunikacji. Ponadto do obowiązków 4-osobowego zespołu dedykowanych konsultantów będzie należał stały monitoring, komunikacja społecznościowa wydarzeń specjalnych oraz zakup powierzchni reklamowych w mediach elektronicznych.

Tarasy Zamkowe to centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni 38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Wielkie otwarcie nastąpiło 4 marca 2015 roku. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. Tarasy Zamkowe są pierwszym centrum handlowym w Polsce, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015. W ostatnim czasie zostały także laureatem międzynarodowego konkursu The International Property Awards w kategorii Retail Development for Poland oraz – w tym samym konkursie – nagrodę za Project for Europe Region.










Ubi Leones wyróżniony na festiwalu See&Say

Projekt Ubi Leones autorstwa Kosmy Ostrowskiego, Art Directora w Green Parrot został wyróżniony w kategorii Design/Projektowanie na tegorocznym Festiwalu See&Say, organizowanym przez Klub Twórców Reklamy KTR

Ubi Leones to kreatywna firma produkująca filmy na wszystkich etapach produkcji, począwszy od pomysłu i przygotowania zdjęć, poprzez właściwą produkcję, po kompleksową postprodukcję i gotowy materiał. Strona internetowa Ubi Leones została stworzona we współpracy z zespołem Epica Software

W tym roku już po raz trzeci Klub Twórców Reklamy KTR organizował festiwal See&Say – wydarzenie, na którym można zarówno zobaczyć prace młodych zdolnych, jak i tych doświadczonych osób z branży, posłuchać inspirujących wykładów.

giphy

 










Awans C-Thru w rankingach zaangażowania i interaktywności

Jak pokazują wyniki raportu Sotrender Fanpage Trends Polska Listopad 2015, nasz klient – marka kosmetyczna C-Thru znalazła się znowu w czołówce wśród firm z branży kosmetycznej, pod względem zaangażowania fanów i interaktywności na Facebooku. 

Strona C-Style by C-Thru uplasowała się na drugim miejscu w rankingu biorącym pod uwagę liczbę oraz odsetek zaangażowanych fanów, awansując zaledwie w ciągu jednego miesiąca o 18 pozycji. Natomiast jeszcze większy awans uzyskała w rankingu interaktywności, wspinając się o 24 oczka – z 35. miejsca na 11.

Miesięczne raporty Fanpage Trends Polska firmy badawczej Sotrender zawierają rankingi 15 najlepszych stron pod względem wybranych wskaźników oraz zmianę ich pozycji w stosunku do poprzedniego zestawienia. Celem opracowania jest identyfikacja tendencji zachodzących na Facebooku, takich jak wzrosty i spadki liczby fanów, aktywności użytkowników itp.

 

Zrzut ekranu 2015-12-09 o 23.48.30

 

Zrzut ekranu 2015-12-09 o 23.48.48










Nowy Klient: Pearl Drops

Green Parrot startuje z obsługą reklamową marki Pearl Drops. W ramach współpracy będziemy odpowiedzialni za obecność marki w ramach portalu Facebook oraz Instagram

O marce:

Produkty Pearl Drops są specjalnie stworzone  do czyszczenia i wybielania zębów. Asortyment zawiera produkty z linii Pearl Drops  –  do pielęgnacji jamy ustnej, a także produkty z linii Pearl Drops Smokers skierowane do osób palących.










Klient Green Parrot znów w topie zaangażowania i interaktywności

Po raz kolejny nasi Klienci goszczą na toplistach zaangażowania Sotrender – firmy zajmującej się monitoringiem social media oraz oceną skuteczności działania marek w serwisach społecznościowych. Tym razem Restauracja Sushi Wola znalazła się na pierwszym miejscu rankingu interaktywności oraz na drugim miejscu w rankingu zaangażowania. 

sw 2   sw 1